BARE FOR Å BLI LITT BEDRE KJENT

Categories Blogg

Hahaha ler av tanna mi som skinner igjennom på dette bildet.

Oooog her mangler jeg en 😂

Hvor er du fra?
Hjembyen min er Tromsø, men ettersom at Pappa var fra Tønsberg og jeg har bodd mange år der også så vil jeg si 50/50. Skal jeg svare helt hundre prosent rett på det så er jeg jo egentlig fra Tromsø, men som jeg også fortalte mye om på bloggerne så føler jeg meg mer som en Tønsberg-jente <3

Mamma eller pappajente?
Jeg har alltid vært en skikkelig mammajente, og det er jo også hun jeg har vært mest involvert med ettersom at jeg aldri har bodd hos pappa. Jeg forgudet pappa også, og elsket å tilbringe tid sammen med han. Han var veldig overbeskyttende ovenfor meg da, så det endte ofte med at jeg ikke turte å fortelle han ting, haha. Han var typen til å stirre stygt og kjefte på de som prøvde seg på meg, og hadde nesten et politiavhør av han ene gutten jeg turte å ta med hjem til han. 😂

Fortell noe merkelig som du har gjort
Vel.. den listen er lang. Jeg kom likevel på en ting som jeg synes er ganske merkelig. Jeg ble sammen med bestekompisen til han gutten som jeg tok med hjem til pappa 😂Jeg må jo ærlig innrømme at jeg synes det var mer merkelig av kompisen hans, men jeg brydde meg ikke akkurat så mye selv. Det skal jo sies at jeg aldri var sammen med han, og han hadde fått seg kjæreste på det tidspunktet vi begynte å prate sammen.

Hvor høy er du?
Jeg er 172 cm.

Hvor mange kjærester har du hatt?
Jeg har vært i 3 seriøse forhold.

Din favorittfarge? 
Helt klart blå, det er den fineste fargen jeg vet om.

Favorittmat? 
Det må være taco eller vegetarpølsene fra Coop.

Hva fikk du i snitt på videregående?
Det verste er at jeg så på det for bare noen uker tilbake, men jeg klarer ikke å huske nøyaktig. Jeg tror jeg var rett over 4 et eller annet sted. Kanskje 4,2?

Hva ville du bli da du var barn?
Popstjerne, politi eller fengselsbetjent 😂

Hvilket kjøp angrer du aller mest på?
Akkurat nå så er det flybillettene til Monaco, haha.

Hvem er forbildet ditt?
Mamma <3

Hvilke tre ting klarer du deg ikke uten?
Alle menneskene jeg har i livet mitt, Celine og reise.

Hva er din største frykt akkurat nå?
Det er helt klart å miste Celine. Jeg hater så sterkt at hun begynner å bli en gammel dame, for jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre uten henne. Forhåpentligvis så har hun MANGE år igjen <3

Hvilke kjendiser har du hatt et crush på?
Justin Bieber og Zac Efron.

Har du studert noe?
Nei, det har jeg ikke.

PS; Gjerne legg igjen en kommentar med kjønn, alder og hvor du er fra. Jeg vil veldig gjerne vite mer om dere som leser bloggen min <3

32 kommentarer

32 thoughts on “BARE FOR Å BLI LITT BEDRE KJENT

  1. Jeg er en 16 år gammel jente som bor i Oslo. Du er utrolig flink til å poste regelmessige blogginnlegg og gjør at vi ikke kjeder oss så mye i disse tider💞 Du virker som en veldig hyggelig person og jeg elsker å følge med på deg både på sosiale medier og på yt. Hilsen en som har vært fan av deg helt siden ph😘

    1. Jente 28 år fra froland på sørlandet 😊 elsker å følge deg du legger ut veldig mye bra og du er et bra forbilde for alle 😊💖

  2. Har du noen forsalg til chips som er vegansk? Har lyst til å begynne å tenke litt mer over hva jeg spiser, så hadde vært kult med en blogg/yt om hva som smaker digg og hva som ikke smaker noe🙈 generelt mat og godteri som du anbefaler😇

  3. Jenta på 21 fra Tromsø 🥰
    Du er vel den eneste bloggeren jeg følger med på, og DET gjør disse dager lettere å komme seg igjennom ❤️

  4. 23 år fra Stavanger! Har fulgt
    bloggen din helt siden du var med på PH og synes den blir bedre og bedre <3 Stå på, jeg digger deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *