TID FOR Å PAKKE LITT

Categories Blogg

Jeg har bestemt meg for at jeg må bruke disse dagene på noe litt mer fornuftig enn bare TikTok, så jeg bestemte meg for å begynne å pakke litt. Det er jo mye som ikke brukes hver dag, og det er de tingene jeg tenker å bli kvitt nå. Jeg begynte jo litt for en stund tilbake, men så er det ikke noe jeg synes er mer kjedelig enn å pakke. Det ble derfor bare den ene gangen, men nå som jeg ikke har noen unnskyldninger så får jeg bare hive meg rundt. Jeg skal jo ikke beholde noen av tingene mine selv, men mamma skal få de meste av møbler, interiør og ting hun har lyst på. Jeg kommer derfor til å kjøre et flyttelass opp til Tromsø etterhvert, så da er det greit å ha fått pakket til den tid. De tingene jeg ikke skal ha kommer jeg til å gi bort når vi har fått solgt, så det er bare å følge med på instastory om du trenger litt nytt <3

Jeg har nok utsatt pakkingen litt også for at jeg synes det hele er litt rart og vanskelig. Jeg har jo blitt ekstremt glad i leiligheten vår, og jeg føler meg skikkelig hjemme her. Det har blitt brukt mye tid og energi det siste året på å gjøre dette til et hjem, så det føles selvfølgelig litt rart å skulle løsrive seg fra det. Jeg vet likevel at det er for det beste med tanke på hvor vi er i livet akkurat nå, og hva vi ønsker å gjøre fremover. Jeg skal i alle fall nyte den tiden jeg har igjen her, og sette pris på det så lenge jeg har det.

5 kommentarer

5 thoughts on “TID FOR Å PAKKE LITT

  1. Lykke til med pakkingen, det er ikke bare bare å flytte😂 Skal snart begynne å pakke ned hele livet vårt vi også, vi tar over en enebolig om 30 dager!!😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *