BARE FOR Å TREKKE SEG LITT UNNA

Categories Blogg

Som jeg snakket om for et par dager siden så hadde jeg veldig lyst til å dra på en hyttetur sammen med vennene mine. Det er ingen steder jeg slapper så godt av som når jeg er på en hytte, så jeg kjente at det var much needed etter to uker i LA og et tanke-kaos rundt flyttingen som nærmer seg med stormskritt. Det er bare så deilig å reise vekk fra alt av bekymringer og gjøremål for å bare kunne slappe av og ta vare på seg selv. Jeg klarer aldri å slappe helt 100% av hjemme, for det er alltid noe som kan eller må gjøres.

Se så fint vi har det i gata vår hjemme i Trondheim <3

Jeg var derfor ikke vond å be da Julie spurte meg om vi ønsket å være med på hyttetur til Fosen. Jeg må ærlig innrømme at jeg ble veldig skuffet over hvor lite snø det var her, for jeg har akkurat begynt å komme i skikkelig julestemning. Jeg skal likevel ikke klage når jeg er omringet av natur og stillhet. Jeg følte meg plutselig 30 år eldre i det jeg skrev den setningen, men det får så bare være. Vi har faktisk ingen andre planer i dag enn å slappe av, gå tur med hundene og ta en tur til sentrum. Vi må få handlet inn litt kos til i kveld, samtidig som at Morten og jeg må få kjøpt litt alkohol til “Morten flytter ut” festen vår på lørdag. Det hørtes jo helt feil ut å skulle ha en fest for at han flytter, men Morten hadde altså lyst til å dra ut. Personlig så kunne jeg heller vært hjemme med smågodtet mitt, men i og med at det er Morten sin “siste” helg i Trondheim så skal jeg selvfølgelig være med. Vi snakkes senere <3

2 kommentarer

2 thoughts on “BARE FOR Å TREKKE SEG LITT UNNA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *