BÅTTUR, OSLO & EN NY HVERDAG

Categories Blogg

Akkurat nå er jeg på vei til Oslo for jobb og Ariana Grande konsert. Jeg kjenner at det egentlig ikke frister noe særlig å reise da jeg bare vil være hjemme å slappe av, men jeg er helt sikker på at det kommer til å bli en morsom helg. Jeg skal jo også få møte vennene mine igjen, og i tillegg endelig få fikset neglene mine. Jeg skal også på opptak med VG på fredag, og Morten (Groovy Tones) skal arrangere fest på Stratos på lørdag. Jeg har en veldig morsom helg i vente, men jeg er bare redd for at det kommer til å bli litt for mye festing for a gamlemor haha.

Jeg skal også bo hos Ine i Drammen, så vi har planlagt å ri i løpet av helgen. Jeg har jo fått skikkelig hestedilla igjen, så det er digg å ha både venner og besteforeldre med hest. Jeg var faktisk inne på tanken å kjøpe meg en hest som jeg kunne ha hos besteforeldrene mine, men det ville da betydd at jeg måtte flytte tilbake til Tromsø noe som hadde vært ganske uaktuelt for min del. Jeg har jo bare begynt å like meg bedre og bedre her, så jeg er ikke lengre der at jeg kan si at jeg aldri kommer til å flytte hit. Selv om det er høyst usannsynlig.

Jeg måtte bare etterligne alle på Instagram som tar disse bildene. Litt av en trend eller hva? haha

Hva synes dere om rumpa til Morten? hahah

Som dere vet så var Morten og jeg på en båttur i går gjennom VisitTromso, noe som var en utrolig vakker og ikke minst unik opplevelse. Selv om jeg har bodd her i så mange år så er det likevel så utrolig mange ting jeg aldri har fått sett eller oppleve, så det var virkelig på tide at jeg også utforsker hva Tromsø har å by på. Etter den helt fantastiske båtturen dro Morten, mamma og jeg ut for å spise og ferie noe utrolig stort som har skjedd. Morten og jeg skal spille inn en video der vi oppdaterer dere på absolutt alt slik at det ikke blir noen misforståelser. Hverdagen kommer i alle fall til å endre seg drastisk, men jeg er helt sikker på at dette er starten på noe veldig bra.

Vi snakkes i Oslo <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *