DETTE SKJER I HELGEN

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Jakke. Her / Tightser. HERSko. HER

TORSDAG 🖤

I dag reiser jeg som sagt til Oslo, og i kveld skal jeg på Ariana Grande konsert sammen med Pernille og Martine. Vi skal ha et lite vors og innspilling før konserten, men jeg må nok ta det rolig i dag ettersom at jeg skal opp tidlig dagen etter.

FREDAG 🖤

På fredag skal jeg endelig få fikset neglene mine, så da må jeg være klokken 09.00 i Drammen hos Martine. Etter at jeg er ferdig der må jeg sette meg rett på toget til Oslo da jeg skal på innspilling hos VG. Jeg vet ikke om dere har sett det nye programmet der Morten er programleder? Det er i alle fall det jeg skal være med på. Etter innspillingen skal jeg nok helt sikkert få i meg noe mat, før jeg skal møte Sofia og dra ut en tur sammen med henne. Det gleder jeg meg veldig til.

LØRDAG 🖤 

Ine og jeg ble enig om å ri litt på lørdag så jeg regner med at vi starter dagen med en liten ridetur. Utenom det så skal jeg bare slappe av, og forhåpentligvis få trent før vi skal til Oslo å være med på Grovy Toones på Stratos.

SØNDAG 🖤

Jeg kjenner at jeg allerede gleder meg til søndag, for da skal jeg virkelig bare slappe av. Jeg skal ligge på sofaen hele dagen, spise Yummy Heaven og Takeaway food. Jeg skal selvfølgelig få jobbet litt også, slik at jeg starter den nye uken på best mulig vis. Jeg reiser jo igjen på mandag, så da må jeg også få pakket i og med at jeg har et tidlig fly.

Hva skal du i helgen? 

3 kommentarer

3 thoughts on “DETTE SKJER I HELGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *