BESØK & EVENT

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly


Lignende hettegenser. HER

I dag fikk jeg besøk av fineste Ingrid som skal sove over her til i morgen da vi skal på Nelly-event i kveld. Planen er å være her å drikke litt prosecco før middagen, da vi synes slike arrangementer kan være litt…skumle?. Altså, det ender nesten alltid opp med å være veldig hyggelig, men det er bare ikke sjenerte meg som plutselig har blitt sjenert som synes det er litt… ubehagelig i starten? 

Jeg krysser fingrene for at jeg klarer å være så sosial som jeg egentlig er, og at vi får en veldig hyggelig kveld. Jeg stresser egentlig litt med at jeg må begynne å pakke til New York da denne uken er så sykt hektisk, men jeg forstår ikke helt når jeg skal få tid. Kanskje jeg skal få hjelp av noen? Morten? haha neida. 

Til alle dere som lurer på hvem jeg reiser med så er det….. INGRID!! Vi har snakket om New York i en evighet nå, men så har det skjedd så mye i begge sitt liv som har gjort til at det bare har blitt utsatt. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye jeg gleder meg til god mat, bylivet, gode drinker og BLOGGINSPIRASJON! 

3 kommentarer

3 thoughts on “BESØK & EVENT

  1. Synes du var helt nydelig på Paradase, både ut- og innvendig. Man kunne sikkert ha diskutert om hvorvidt du kunne ha taklet ting litt mer delikat på slutten, men synes du var en flott figur da du blant var opptatt av å redde Andrea.

    Men nå har du blitt så rar på en negativ måte. Du har et helt forferdelig hår nå, etter all fargingen og extensions. Hvorfor ødela du det flotte håret ditt?? Nå er det flisete og tynt, med extensions ser det enda verre ut! Blir så fake. 🙁
    Og hvorfor ser du plutselig så gammel ut? Sorry at jeg hakker på utseendet ditt, men hvorfor har du forfalt noe så ekstremt? Alle de andre ser freshere og yngre ut! Til og med «bestemor» Andrea ser smashing ut, mens du oransje, spiss nese, stygg hud, overdrevne lepper og et helt forferdelig hår!

    Gamle Sofie var såååå mye penere!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *