NEW IN

Categories Blogg

Er det noen som ser noe nytt med meg? Jeg trodde jeg skulle få noen kommentarer angående øynene mine i går etter at jeg delte på Snapchat og Instagram, men det var ingen som sa noe. For dere som ikke ser hva det er så har jeg kjøpt meg fargelinser. Jeg har alltid hatt lyst på skikkelig blå øyne, så dere kan tro jeg er fornøyd. Det gjorde meg også veldig happy at ingen kommenterte øynene mine heller, for det vil vel kanskje bety at det ser naturlig ut? Eller tar jeg helt feil? 

Det er verste er at jeg bestilte linsene fra Kuwait på lørdag, og jeg fikk de levert på døren i går? Til dere som lurer på hvor jeg har kjøpt linsene mine, så kan du finne nettsiden her. Jeg må vel kanskje påpeke at jeg ikke vet om dette er “godkjente” linser eller om nettsiden er “trygg”. Jeg fikk tipset den av en venninne som har bestilt flere par derfra, og så langt så er jeg veldig fornøyd. Dere må også huske at det vil komme toll om dere handler for over 300 kroner (tror jeg det er)

Her ser dere forskjellen på linsen og min egen farge. Hva synes du? 

4 kommentarer

4 thoughts on “NEW IN

  1. Neineineinei, im sorry, men please ikke bruk fargelinser! Jeg elsker øyne, det er noe av det jeg er svak for.. og jeg absolutt hater når jeg kjenner meg svak for en jente, så viser det seg at til og med øyenfargen lurte meg.

    Please, ikke promoter det 🙁

  2. Hvor utseendetfiksert er du egentlig? At du må ha litt lysere blåfarge på øyene dine???! Er du helt seriøst? Fy faen hvor går grensen for deg?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *