ET LITE PROBLEM

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

På grunn av at vi ble behandlet skikkelig dårlig på Two Hands som egentlig er en av mine favoritt restauranter her i NYC så endte vi opp med å spise frokost på Five Guys haha. 
 Sett. HER   

Hei dere <3 Hatt en fin start på dagen så langt? Det er så morsomt med denne tidsforskjellen, for jeg skal legge meg når dagen deres starter. Jeg synes likevel at tidene her passer fint med de tidene jeg pleier å dele blogginnlegg ellers, så det er på en måte ikke noe stress. Det er verre de gangene jeg er i Los Angeles, for de ligger jo hele 9 timer bak oss. Det er ikke alltid bare bare å huske å oppdatere bloggen når man står på et utested å steker hahah. 

Som mange av dere allerede vet så har jeg gått nesten to måneder uten å spise kjøtt, men siden jeg ikke er vegetarianer så har jeg bestilt meg noen måltider med kjøtt mens jeg har vært her. I og med at to måneder ikke er så lenge så hadde jeg ikke forventet at kroppen skulle reagere på litt kjøtt, men der tok jeg virkelig feil. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde så mye problemer med magen, det har vært skikkelig ille. 

Jeg måtte dra hjem fra byen tidligere (jeg var edru) for at jeg plutselig ble akutt kvalm. Det endte med at jeg måtte få meg selv til å spy, og det eneste som kom opp var Cheetos saft haha. Jeg kan seriøst ikke forstå hvordan jeg fortsatt klarer å spise det, men jeg er bare alt for glad i det til å gi slipp. Det anbefales derimot ikke å kaste opp etter man har spist Cheetos, for herreguuud så vondt det var. Det brant seriøst oppover hele halsen min :((( sorry for ekle detaljer btw <3

Jeg tror også jeg har dratt på meg en forstoppelse, så om noen har noen gode og effektive tips så blir Jeg veldig glad om dere vil dele med meg. Jeg går enda ikke over at jeg bretter ut om mageproblemene mine på bloggen, men sånn er det å ikke ha sosiale antenner, hehe neida joda. 

Dette innlegget skulle egentlig blitt postet på morgenen i dag, det er grunnen til at jeg snakker om søvn <3 haha

 

28 kommentarer

28 thoughts on “ET LITE PROBLEM

  1. Fortoppelse på ferie kan være sykt plagsomt. Og farlig, med tanke på lange flyturer. Er masse som kan anbefales av mat og sånt, men ingenting er like hjelpsomt som piller eller dråper mot forstoppelse. Det funker innen en time eller to, og man blir bedre med en gang. Dra innom et apotek og spør der 🙂 (Hvis du har vært forstoppet i et par dager altså)

  2. Må bare si jeg elsker oppdateringene dine fra utlandet 😊 du hadde også på en grå tracksuit på storyen din på snap, hvor er den fra?

  3. Kiwi hjelper mot hard mage!! Er det som har funker best for meg når jeg har slitt med det 🙈

  4. Med en liten tekst fra en helsefagarbeider, så virker svisker helt supert. Det er såklart veldig individuelt, men det er noe som har fungert på mange! En annen ting også er mosjon og drikke rikelig med væske, vann eller andre lette væsker.

  5. Drikk mye vann, gjerne 2 liter per dag. Spis fiberrik mat som grove kornprodukter, forskjellige grønnsaker og frukt. For at det ikke skal bli verre burde du holde deg unna lyst brød, ikke spis banan, kake eller søte kjeks heller. Unngå for mye kaffe, te og cola 😉 Så noen nevne du burde drike kaffe, det er ikke anbefalt om du er forstoppet 🤓😊

    Hilsen meg som jobber på Gastromedisinsk poliklinikk 💩

  6. Drikk rikelig med drikke uansett! Samtidig som næringsrik kost(kostfiber)😊
    Vanlig sviske /sviske youghurt, banan, kiwi eller druer skal også hjelpe. Lurt å vere i aktivitet👏🏼😎
    Om ikkje noe av det over hjelper anbefaler eg deg å gå til apoteket👍🏻😊 hehe reine faktaopplysningen, håper det hjelper🙈❤️

  7. Spis noen svisker og drikk my vann, ska se du tebake på do kanskje allerede i mårra 😅😏

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *