BILDEDRYSS FRA DE SISTE DAGENE

Categories Blogg

The Urth Caffe anbefales på det sterkeste om du skal til Los Angeles <3 Det er her Rob Kardashian har spist en del.

Urth Caffe igjen, hehe!

Vi var ekte turister å dro innom Madame Tussauds. Det er helt sykt hvor ekte de ser ut? Herregud så flinke de menneskene som står bak dette er.

Kisses <3

Me and my boyfriend <3

Tenk å ha denne søtnosen som kjæledyr!!

Jeg vet ikke om jeg hadde blitt glad eller lei meg om jeg hadde fått en voksdukke som var kledd ut som en MC Donalds fries??? Det hadde vært et sykt kult Halloween kostyme da 😀

Elise and her bffff

Gjett hva vi gjorde her?? Vi var på en turistbuss der vi jaktet på kjendiser. Jeg vlogget hele turen, så vi skal få den ut så kjapt som overhodet mulig!!!

Hollywood sign <3

My babe <3

my babe x2 <3

Lunsj på The Beverly Hotel <3

Se så fint!! Perfekt for Instagram

De hadde seriøst de diggeste Parmesan frisene, NAM!

Jeg blir seriøst sulten av disse bildene haha!

<3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *