UKEN SOM HAR VÆRT

Categories Blogg

Ukens positive:
Det kan jo ikke være noe annet enn at jeg er her i Los Angeles som er mitt favorittsted. Det er bare så utrolig godt å være et sted der ingen dømmer, og bryr seg mer om sine egne saker enn alle andres. La oss heller ikke glemme at vi har 30 varmegrader her, mens det snør hjemme i Norge hehe.

Ukens utfordring:
Helt klart det å jobbe mens jeg er her. Jeg går rundt med konstant dårlig samvittighet for at jeg ikke oppdaterer dere like mye som kanskje mange hadde ønsket/sett for seg. Jeg føler likevel at jeg skal ta meg litt “fri” når jeg er her, men dreper samvittigheten min meg. Jeg skal prøve å være flinkere, men ahhh haha!

Ukens kjipe:
Jeg er i Los Angeles så jeg har absolutt ingenting å klage på 😀

Ukens cravings:
Gjett en gang da dere??? Det er selvfølgelig ikke annet enn flaming hot cheetos <3

Ukens melding:
Det må vel være denne samtalen som er sykt random. Blanding av kvittering og bekymringsmelding, hahah.

Ukens høydepunkt:
Hvordan skal jeg klare å velge noe? Det har vært så utrolig mye morsomt som har skjedd denne turen, så jeg kunne helt sikkert skrevet en novelle til dere. Skal jeg likevel dra frem noe så må det ha vært den ene festen vi var på der Elise var så morsom at jeg lo så mye at jeg hadde vondt i magen.

Ukens tanke:
Jeg tror jeg aldri kommer til å forstå meg på mennesker som engasjerer seg overdrevent mye i andres mennesker liv. Jeg klarer bare ikke forstår hvordan man kan bry seg så mye om noen man ikke kjenner en gang?

Ukens sang:
Selena Gomez – Lose you to love me. Jeg får seriøst vondt langt inne i hjerterota mi av hele greia. Spesielt siden jeg alltid har heiet litt på Selena og Justin. Jeg føler at de to aldri kommer til å bli helt ferdig med hverandre, så det er bare så trist hvordan hun har følt det rundt alt 🙁

2 kommentarer

2 thoughts on “UKEN SOM HAR VÆRT

  1. Ukens tanke gir da vel ikke helt mening. Du lever tross alt av at andre bryr seg overdrevent i ditt liv, selv om vi ikke kjenner deg.

  2. Har du redigert bildet en dem her?
    Man ser at du ikke har en trent rumpe, og prøver å skjule det med redigering.

    Synes du ser flott ut, vær et godt bilde og vær stolt! Eller dropp å legg ut bilder av kroppen din?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *