BILDEDRYSS FRA LØRDAGEN

Categories Blogg

Jeg starter dagen på trening. Det er ingenting som gir meg mer motivasjon og energi enn en skikkelig bra treningsøkt.

Jeg lagde meg havrelapper da jeg kom hjem, nam!
Det jeg bruker er Cottage Cheese, 1 egg, havregryn, salt og pepper.

Gjorde meg klar for kveldens festligheter.

Jeg dro til Julianne på vors, og måtte få litt hjelp av min nye fotograf til å ta litt bilder av den sinnsykt kule dressen min 😍

Se neglene mine, de er så fine!

fine <3

Jeg ler sånn av dette bildet, haha!!

Vi drakk denne drinken i går, og jeg mistenker at det er derfor jeg er så kvalm i dag?? haha

For første gang på lenge så kjøpte jeg meg nattmat. Jeg har egentlig sluttet helt med det da jeg synes det er skikkelig waste of money, men i går hadde jeg så lyst på halloumi burger at jeg ikke klarte å motstå fristelsen.

hahah linselus.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *