DAGEN FØR DAGEN

Categories Blogg

Er det ikke crazy å tenke på at det er julaften i morgen? Jeg klarer seriøst ikke å forstå hvor tiden har blitt av, det er nesten litt skremmende. Det er bare 8 dager til vi går inn i et helt nytt år. Jeg har egentlig aldri hatt noe spesielt forhold til dette med et nytt år, og jeg synes nyttårsforsetter er litt dumme. Jeg synes at man burde sette seg mål gjennom hele året, og ikke bare for at det er et nytt år og vi plutselig skal bli perfekte mennesker. Det er veldig morsomt å se hvor mange mennesker det er på treningssenteret i januar, sammenlignet med mars for eksempel.

Jeg høres sikkert skikkelig negativ ut nå, og det kan godt være at jeg er litt negativ til alt dette med “new year, new me” greiene, men for første gang på mange år så føler jeg faktisk at 2020 kommer til å være et år der jeg vil utvikle meg masse som menneske. Jeg har endelig klart å ta de valgene som føles rett for meg, og skal jeg være ærlig med dere så tror jeg 2020 kommer til å bli et helt sinnsykt år. Jeg er så spent på å ta dere med på denne reisen, og jeg håper dere vil elske dette like mye som meg. Jeg er klar for å utfordre meg selv, og endelig tørre å gjøre de tingene jeg virkelig vil.

Jeg skal ikke sette meg noen nyttårsforsetter for de klarer jeg aldri å gjennomføre uansett, men jeg skal sette meg små mål gjennom hele året. Jeg skal i alle fall nyte de siste dagene av 2019, ta litt fri fra alt av jobb og bare kose meg sammen med de menneskene som betyr aller mest for meg. Jeg ble ferdig med julegavene tidlig i år, så jeg har ikke hatt noe som helst stress de sist ukene. Jeg sleit litt med å finne julegave til Morten da, så det endte faktisk opp med at jeg måtte vippse moren hans slik at hun kunne kjøpe noe for meg. Når jeg først fant ut hva jeg skulle gi han, så kunne jeg ikke forstå hvorfor jeg ikke hadde tenkt på det før? Jeg gleder meg i alle fall veldig mye til at han skal åpne julegaven sin, for jeg tror ikke det er noe han har forventet.

1 kommentar

1 thought on “DAGEN FØR DAGEN

  1. 2020, jeg er klar! 😁 Hehe! Jeg bobler over av julestemning nå! Er på tur til mine kjære! Ha en nydelig kveld, Sofie! Stor klem! ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *