BILDEDRYSS FRA UNGDOMSSKOLEN

Categories Blogg

      

Jeg tror faktisk ikke jeg kjenner noen andre som har forandret seg så mye som meg. Kanskje det bare er jeg som overdriver, men jeg kjenner nesten ikke meg selv igjen?? haha. Julie sendte meg disse bildene her om dagen, og vi begge fikk oss en god latter. Jeg hadde nesten sort hår, piercing i leppa og jeg hadde akkurat barbert bort 90 % av brynene mine. 

Dere som er født på 2000-tallet burde være takknemlig for at dere slapp unna noen av disse trendene, for jeg ødela virkelig brynene mine. Jeg har også arr etter piercingen, og får stadig spørsmål om jeg kan spurte vann ut av hullet jeg har over leppa, hahah. Det skal sies at hullet har grodd igjen, men den øverste huden (om jeg kan si det sånn?) vil ikke trekke seg sammen. Det er jo en liten ting å tenke på om man vurderer å ta en piercing i ansiktet, eller tatovering for den saks skyld. Selv om du synes det er fint nå, så er det ikke sikkert du vil være like glad for det om noen år. 

Hva synes du? Har jeg forandret meg?

7 kommentarer

7 thoughts on “BILDEDRYSS FRA UNGDOMSSKOLEN

  1. Hva synest du om barbering av beina? Kunn leggene eller lårene også? Hva gjør du? Eller anbefaler du laser?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *