UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Det er siste dagen med salg på Nelly. Dere får hele 15% ekstra rabatt på salget ved å bruke rabattkoden: EXTRA15

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

Kunne du klart deg en uke uten godteri?
Jeg er avhengig av godteri, men så avhengig at jeg ikke hadde klart en uke uten er jeg ikke haha. Så svaret er helt klart ja. 

Hvordan har du det?
Jeg har det veldig bra, takk som spør <3

Hva er det som gir deg glede i hverdagen?
Jobben min, Morten, Celine, venner og mamma. 

Hva savner du mest med PH?
Maten, hotellet og festene. 

Hadde du en fin bursdagsfeiring?
Ja, det hadde jeg. Selv om det ble litt for mye alkohol, så hadde jeg det veldig morsomt <3

Hva er ditt favorittland?
USA 

Hva er det beste med Morten?
Det må nok være at han er veldig omsorgsfull, og ikke minst morsom.  

Hvor tror du at du hadde vært i livet nå om du ikke hadde vært med på PH?
Hadde jeg ikke blitt med på Paradise Hotel, så hadde jeg jo reist for å studere i Los Angeles. Jeg ville nok mest sannsynlig fått til noe kult der, og kanskje bodd i LA akkurat nå. 

Hva synes du om årets Paradise sesong?
Det er vel kanskje den første sesongen på noen år der det faktisk skjer litt drama, og ikke alle er bestevenner på tur sammen. Jeg synes det er litt morsomt å se hvordan seere stadig ønsker drama, og når de får det de har spurt om i flere år så blir det likevel helt feil. Jeg tror rett og slett det er umulig å gjøre enkelte fornøyd, haha!  

Hvor lenge skal Kevin være i Oslo?
Han reiser hjem idag 🙁

Hva er de rareste spørsmålene du får?
Jeg har fått mange rare spørsmål, men et jeg alltid stusser på er når noen skriver til meg for å spørre hvem jeg er. Nei, jeg går ikke rundt å forventer at alle vet hvem jeg er, men om man følger noen så vet man vel hvem de er? hahah

Får du mange fans på døren?
Ikke her i Oslo, men jeg har fått en del som har ringt på døren når jeg har vært hjemme i Tromsø. Som jeg har fortalt dere før så er det veldig hyggelig når dere kommer bort til meg på gata, men det er ikke OK å oppsøke hjemmet mitt. 

Fester du mye?
Både ja og nei. I noen perioder fester jeg mer enn andre, men jeg er egentlig veldig rolig og litt… bestemor?? haha

Hvor lenge har du og Morten vært sammen?
Vi har vært sammen i 2 år <3 

Trodde du at du og Morten kom til å bli sammen første gang du så han?
Nei, det trodde jeg så absolutt ikke. Jeg hadde jo egentlig en greie for en annen da jeg reiste til Mexico, men så oppsto det noe veldig spesielt mellom Morten og meg. Jeg er så glad for at jeg møtte han, livet mitt ville virkelig ikke vært det samme uten. I love you <3

Er du opptatt av miljøet? 
Ja, det er jeg. Jeg har sett at jeg har fått en del kritikk for at jeg reiser mye, men jeg klarer dessverre ikke å være perfekt. Jeg har nesten kuttet ut å spise kjøtt, og ser dere for eksempel dokumentaren Cowspiracy (tror den ligger på Netflix), så vil dere lære en del viktige ting om kjøttindustrien og hva den har å si for miljøet vårt. Utenom det så gjør jeg de vanlige tingene (som jeg håper de aller fleste gjør) som kildesortering, tar mye kollektiv, panter flasker og er flink til å skru av lysene på rom jeg ikke bruker. Jeg er så lei av den kulturen der du blir dømt for å ikke gjøre ALT 100% perfekt, for hvilket menneske på denne jorden klarer å gjøre ALT riktig? Jeg dømmer ikke de som spiser kjøtt for eksempel, for jeg tenker at så lenge ALLE gjør litt, så vil verden bli et forbanna mye bedre sted, for både oss, dyrene og våre etterkommere. 

Er du lykkelig?
Ja, jeg er veldig lykkelig for tiden <3

Hvem kjenner du fra Paradise Hotel 2019?
Jeg kjenner Andreas, så har jeg møtt Sofie et par ganger. 

Når er neste gang du skal til Tromsø?
Veldig snart håper jeg! Jeg savner Nord-Norge, mamma og vennene mine.  

Hva ville du kalt ditt fremtidige barn?
Hailey og Nathaniel <3

Hvorfor var ikke Andrea i bursdagen din?
Jeg skulle egentlig ferie bursdagen min på lørdag også, men det ble ikke noe av. 

Har dere planlagt å få barn?
Nei, ikke enda. 

Hva er dine favoritter på Nelly?

Kjole. HER / Jumpsuit. HER / Bukse. HER

Husk at dere får 15% ekstra rabatt på salget ved bruk av rabattkoden: EXTRA15 <3

5 kommentarer

5 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Det er så hyklersk å si at du er opptatt av miljøet når du handler på den måten du gjør. Du flyr utrolig mye. Du har et veldig høyt forbruk av klær. Du støtter opp kraftig opp under bruk-og-kast-samfunn ved å reklamere for de selskapene du gjør (eks: Nelly). Du kan godt hende at du er opptatt av miljø. Men du handler ikke på en måte som tilsier at du er opptatt av miljøet. Dessverre for plantene vår er det ikke tanken som teller. Du er mye nærmere enn miljøversting enn en miljøvennlig person hvis man regner ut CO2 utslippet ditt per år. Hvis hele verden handlet som deg, har vi absolutt ingen sjanse til å nå togradersmålet i Parisavtalen.

    1. Og selvfølgelig kom argumentene på hva jeg ikke gjør bra. Som jeg skrev over her så er jeg ikke perfekt, og jeg har mine feil jeg også. Jeg ville likevel tatt å sett dokumentarer på HVOR mye kjøttindustrien ødelegger planten vår 🙂

  2. Det er så hyklersk å si at du er opptatt av miljøet når du handler som du gjør. Du flyr utrolig mye. Du har et veldig høyt forbruk av klær. Du støtter opp kraftig opp under bruk-og-kast-samfunn ved å reklamere for de selskapene du gjør (eks: Nelly). Du kan godt hende at du er opptatt av miljø. Men du handler ikke på en måte som tilsier at du er opptatt av miljøet. Dessverre for plantene vår er det ikke tanken som teller. Du er mye nærmere enn miljøversting enn en miljøvennlig person hvis man regner ut CO2 utslippet ditt per år. Hvis hele verden handlet som deg, har vi absolutt ingen sjanse til å nå togradersmålet i Parisavtalen.

  3. Til Hanna over her: husk at Sofie har flere ganger gitt bort klær til noen som trenger det i svære søppelposer istedenfor å kaste dem. Sofie er virkelig ikke den verste av bloggere vil jeg tørre å påstå.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *