BILDEDRYSS

Categories Blogg

SE HVA JEG FANT!!!!!!!!!

          

Som dere kanskje så på mine andre sosiale medier så gjorde Morten og jeg ganske mye i går. Vi har bare to dager i London, så vi bestemte oss for å unytte de så godt vi kunne. Jeg hadde også lyst til å shoppe litt da de har mye butikker her som vi ikke har hjemme, blant annet Bershka. Det morsomme er at Andrea tenkte akkurat det samme da hun og Morten var i Barcelona, så hun hadde visst kjøpt den jakken jeg har på meg i julegave til meg, haha. Det som er enda morsommere er at Andrea valgte å kjøpe i utlandet for at jeg ikke skulle ha mulighet til å kjøpe lik selv, men det funket visst dårlig 🙁 Det var heldigvis ikke samme farge, så det blir spennende å se hvilken jeg får.

Nå skal jeg bare få jobbet litt, så skal Morten og jeg komme oss ut av hotellrommet. Jeg tror ingen av oss har funnet ut helt hva vi skal gjøre i dag, er det noen som har noen gode forslag??? PS; Til alle dere som lurer på hvor vi var i går. Det heter Winter Wonderland å ligger i Hyde Park.

10 kommentarer

10 thoughts on “BILDEDRYSS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *