TIL DEG SOM SKAL VÆRE MED PÅ PARADISE HOTEL

Categories Blogg

Nå er det akkurat  2 år siden at jeg fikk vite at jeg skulle være en av deltakerne til Paradise Hotel 2017. Jeg kan enda huske hvor stresset jeg var for at de ikke skulle ringe meg, men det gjorde de altså. Jeg husker at en av de første tingene jeg spurte om var når jeg skulle sjekke inn, for det var uaktuelt for meg å komme inn senere enn uke 2-3. Jeg fikk ikke bekreftet at jeg var en av starterjentene før jeg møtte opp på Gardermoen dagen før avreise, men jeg fikk bekreftet at jeg skulle reise tidlig.

Det er helt sykt å tenke på hvor mye livet mitt forandret seg på grunn av at bestevenninnen min og jeg sendte inn søknad i fylla haha. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor takknemlig jeg er for at jeg fikk muligheten, og ikke minst for at jeg faktisk turte. Det er ikke mange måneder til en ny sesong av Paradise Hotel, så jeg tenkte derfor at jeg skulle dele mine beste tips med alle dere som skal være deltaker i årets sesong.


Fotograf: Rune Henriksen

♥ Jeg har vagt å plassere dette punktet øverst da jeg synes det er det aller viktigste. Er det en ting du virkelig må gjøre når du ankommer Mexico så er det å nyte tiden du har der. Det er lett å bli så oppslukt i spillet at du faktisk glemmer å være takknemlig for den syke opplevelsen du er så heldig å få være en del av. Du vil aldri få oppleve noe slikt igjen med mindre du heter Kristian Rene, så husk å kos deg.

♥ La oss ikke glemme at det er flere hundre tusen som ser på Paradise Hotel. Det vil med andre ord si at det er ekstremt mange forskjellige mennesker som vil ha en mening om deg som person. Overgangen fra å være en normal mann i gata til å være et kjent fjes over natta er ikke bare bare, og det kan være veldig vanskelig å få få stygge kommentarer og hat når man ikke er vandt til det. Det som også er synd er at du kan gjøre SÅ mange fine ting, men folk vil kun huske de kjipe tingene du gjør. Det er også veldig vanlig at seere bytter mening om deltakerne fra hver episode, så du må nok bare bli vandt til å bli hatet og elsket om hverandre, haha. Det er bare å slette jodel med engang.

♥ Hvordan du opplever en hendelse er ikke alltid slik det vil komme frem på TV. Jeg tror nok de aller fleste som har vært med på TV-program kjenner seg igjen i akkurat dette. Det vil heller ikke hjelpe å si at noe av det har blitt feil fremstilt, for da vil du bli beskyldt for å lyve. Mitt beste tips er derfor bare å gi faen, så vil stormen gi seg med engang det legges ut en ny episode.

♥ Ta masse bilder!!! Jeg angrer så mye på at jeg tok så lite bilder som jeg gjorde. Du bor på et av verdens fineste hoteller, hellooo!

♥ Du må være forsiktig med hvem du velger å stole på og fortelle ting til for det kan plutselig slå tilbake på deg. Husk at alle vil komme lengst mulig, og da kan du bli sviktet av mennesker du aldri hadde forventet å bli sviktet av.

♥ Ta med deg en ipod med masse musikk. Blir du sendt ut av hotellet å må være noen dager/uker på utsiden så kan jeg love deg at det vil være digg med litt musikk.

♥ Dette er ganske likt første punktet, men jeg føler likevel det er viktig å nevne igjen. KOOOOS DEG OG NYT HVER ENESTE DAG I MEXICO. Du skal snart få oppleve en reise du aldri vil glemme.

3 kommentarer

3 thoughts on “TIL DEG SOM SKAL VÆRE MED PÅ PARADISE HOTEL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *