BILDENE FRA SØKNADEN MIN TIL PARADISE HOTEL

Categories Blogg

Jeg brukte faktisk bilde av Celine og meg, hahah!!

Som dere kanskje fikk med dere så hadde jeg besøk av Julie i helgen. Jeg har fortalt det tidligere, men for dere som ikke vet så var Julie den som hjalp meg med søknaden til Paradise Hotel. Vi var veldig fulle og spontane en kveld, så det er veldig morsomt å tenke på at det er en av hovedgrunnene til at jeg sitter å skriver dette innlegget nå to år senere. 

Jeg kan vel si det sånn at vi overdrev ekstremt mye, samtidig som at vi gikk på soverommet å tok noen litt for drøye bilder for å sende med søknaden min. Dessverre så er det ingen av oss som klarer å finne akkurat de bildene, men vi husket likevel de andre vi valgte å ta med. Jeg tenkte derfor at det kunne være morsomt for dere å se hvilke bilder jeg bruke da jeg søkte. 

Som dere dessverre ser så hadde jeg mye fokus på kropp. Vi begge var enig om at det var det som måtte til for å komme med, haha… 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *