VÆRE SAMMEN ELLER GJØRE DET SLUTT?

Categories Blogg

Jakke – H&M
Genser – Pull & Bear
Bukse – Nelly
Sko – Nelly 

Ettersom at jeg skriver 2-3 innlegg hver eneste dag så er det vanskelig å huske på absolutt alle innleggene jeg har skrevet, så jeg må derfor bare beklage om jeg har snakket om dette tidligere. Grunnen til at jeg nå velger å dele er for at jeg har fått ekstremt mange spørsmål om det, så jeg håper at jeg kan hjelpe noen av dere. 

Det er mange som lurer på hvordan Morten og jeg kom oss gjennom den dårlige perioden vi befant oss i, og hva vi gjorde for å finne tilbake til hverandre. Vi hadde hatt det kjipt en stund før vi bestemte oss for å ta en pause fra hverandre. Jeg har egentlig alltid vært skikkelig imot det å ha pause, for jeg har tenkt at enten så vet man om man vil være sammen med noen eller ikke. Jeg skulle heller ikke gå på vent mens motparten fant ut om han ville ha meg, det var helt uaktuelt

Vi kan vel si det sånn at jeg har vokst en del de siste årene, og jeg fant vel kanskje ut til slutt at en pause ikke var så dumt likevel. Jeg tror noen ganger det er litt viktig å få avstand fra vedkommende, kunne kjenne på savnet og faktisk få tenkt skikkelig før man tar et såpass stort valg. Vi hadde det så dårlig denne perioden at hadde det ikke vært for pausen så tror jeg nok at vi ville gått fra hverandre, noe som er helt sykt å tenke på nå. Jeg hadde virkelig gjort en skikkelig tabbe, og jeg vet jeg ville angret i ettertid. 

Det var derfor sunt at vi ikke omgikk hverandre på nesten to uker, for det var på den måten at vi begge fant ut at forholdet vårt var verdt å gi en sjanse til. Nå har aldri jeg vært sammen med en person i veldig mange år, men jeg tror nok dessverre ikke man kan unngå å møte på dårlige perioder. Jeg tror det da er viktig å huske at en dårlig periode ikke nødvendigvis betyr at man har et dårlig forhold. Jeg tror også det er viktig å huske på at gresset ikke alltid er grønnere på andre siden, for det vil alltid være problemer og utfordringer i et forhold. Jeg tror man bare må spørre seg selv, er det mer dårlig enn bra? For om forholdet gir deg mer negativt enn positivt, så vet du vel kanskje svaret allerede tenker jeg. 

Da vi bestemte oss for å gi dette en ny sjanse, ble vi også enig om at vi begge måtte jobbe hardt for å få forholdet til å fungere. Vi måtte jobbe med de punktene som ikke fungerte, vi måtte bli enda flinkere til å gjøre de tingene som ga oss noe positivt og vi måtte bygge hverandre opp. Jeg skal ikke sitte her å påstå at forholdet vårt bare er en dans på roser, men herregud så mye bedre vi har fått det. Jeg er så forelsket, vi har det så moro sammen og vi bygger hverandre opp på den beste måten. Jeg er evig takknemlig for å ha Morten som kjæresten min, og jeg kan ikke se for meg et liv uten han ♥ Jeg elsker deg! 

PS; Jeg føler det er viktig å påpeke at dette ikke er fasiten, men det er det som funket for oss. Alle forhold er forskjellig, så jeg tror man bare må prøve og feile til man finner ut hva som er rett og ikke. 

5 kommentarer

5 thoughts on “VÆRE SAMMEN ELLER GJØRE DET SLUTT?

  1. Hei!
    Du er bare syk rå!
    Eg lurer bare på kor du har kjøpt alle de kule genseren dine med motiv ?😁

  2. Svaret er enkelt .
    Det var ingenting seriøs i den situasjonen dere «havna i» du ville dramatisere litt av livet ditt og avtaler sikkert med hverandre slik at du har noe å skrive om på bloggen.
    Bullshit at man tar pause i forhold som du sier.
    Kan du være litt mer orginal og ikke kopiere alle bloggerne i hele Norge?

  3. ¨En må vel kunne si at du & Morten gikk inn i forholdet under noe særegne omstendigheter oxo.. Jeg mener.. Dere møttes tross alt på PH, og programmet har jo iallefall hatt en profil som ikke akkurat skriker seriøst forhold og trofasthet (hehe). De har riktignok lagt om kursen en god del i løpet av de siste sesongene, men det gamle har jo gjerne en lei tendens til å henge igjen hos mange

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *