BILDERYSS & UTROSKAP

Categories Blogg

Reklame | Nelly

NELLY-EVENT

Som dere vet så var Ingrid, Martine og jeg på Nelly-event på onsdag, og det var sååå koselig. Jeg fortalte dere jo at jeg var litt nervøs, men det var virkelig en superbra kveld. De hadde samlet en veldig fin gjeng, og maten vi fikk var seriøst så god. Jeg fikk jo servert vegetarmat, og de klarte å få rødbeter til å “smake kake” som Martine sa så fint haha.

Jeg vet dette er old news, men jeg kjenner at jeg bare må få det ut. For hva i alle dager er det som skjer i Kardashian familien nå? Jordyn og Tristan???? Spør du meg så virker det for sykt til å være sant, men det virker bare mer og mer sant jo flere ting som kommer frem. Jeg synes det til tider kan være tøft å være lille meg når alle skal blande seg i alt, så jeg vil ikke engang tenke på hvordan det er for denne gjengen nå. De har en hel verden som snakker, kommenterer og venter på at noen skal uttale seg. Er det en ting som er helt sikker, så er det at jeg ALDRI i mitt liv ville vært så kjent som de. Er dere enig eller uenig? og hva tror dere har skjedd?

Nå skal Martine og jeg til Sverige på en liten harryhandel, så vi snakkes senere i dag ♥

3 kommentarer

3 thoughts on “BILDERYSS & UTROSKAP

  1. Hva er grunnen til at du har 0 kommentarer på de 7 siste innleggene dine? Godkjenner du ingen kommentarer?

  2. “jeg SNAKKER UT om utroskapsryktene, jeg klarer ikke dy meg?” hvor langt planlegger du egentlig å dra clickbaiten? Dette er jo reine mamma til Michelle-tilstander. Om du har noe som helst ønske om å bli respektert i medienorge må du seriøst check your clickbait, babe. Dette er så 2016.. Du kommer garantert ikke til å la denne kommentaren slippe gjennom den rigide sensuren din, men jeg håper du leser dette. Det du holder på med grenser til fake news, og det hjelper ikke på med å gi unge mennesker et troverdig syn på medier.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *