LITT TANKER OM PARADISE HOTEL OG ALT ANNET

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly


Jakke. HER / Body. HER / Lignende bukse. HER / Sko. HER

Er det en ting jeg virkelig håper om det blir en ny sesong av Paradise Hotel, så er det at vi får en skikkelig god gammeldags pærra-sesong. Det har vært to år på rad nå med kjente fjes, noe jeg personlig synes er ganske kjedelig. Jeg får bare håpe det blir en skikkelig bra sesong, men foreløpig så har jeg ikke så store forventinger. Skal jeg likevel plukke ut noen favoritter av de “vanlige” deltakerne så må det nok bli Thea og Walid. Så krysser jeg fingrene for at han Floyd ikke er så meg, meg meg, meg som han virket i intervjuet. 

Jeg har fått helt dilla på Fifty Shades igjen, så i går hadde jeg maraton med alle filmene. Jeg har aldri forstått meg på kritikken Fifty Shades får, for jeg ELSKER de. 

Jeg får ofte spørsmål om hva jeg ville jobbet med om jeg ikke hadde bloggen, og den siste tiden så har jeg virkelig fått opp øynene for TV og filmproduksjon. Det virker så utrolig morsomt, spennende og ikke minst varierende. Bare tenk på alle de som er nede å jobber med Paradise Hotel. Tre måneder i Mexico samtidig som man får betalt høres vel ikke akkurat feil ut? 

Tror dere ikke jeg klarer å bli syk rett før avreise til New York? Det er ikke bare reisen som jeg er redd for, men Morten og de skal jo også ha en stor fest på Stratos i morgen som jeg selvfølgelig har lyst til å være med på. Jeg tror nok jeg bare må være flink til å slappe av de neste dagene, og kanskje kutte ut alkoholen haha. 

Jeg trenger desperat noen gode serietips da jeg så og si har sett alt som er. Jeg har fått skikkelig dilla på serier, og det er jo faktisk så deilig å ha i bakgrunnen når jeg jobber. Jeg har begynt å se på Riverdale, men skal jeg være helt ærlig så synes jeg den var ganske kjedelig og ikke minst oppskrytt. Sooo please help me ♥

Jeg har så dilla på Canada Dry, Sour Patch og Flaming hot Cheetos, så jeg har bestemt meg for å ta med en ekstra koffert til New York sånn at jeg kan kjøpe med meg masse hjem haha. Jeg tror nesten jeg må gjemme det, for Martine spiser opp all cheetosen min hver gang hun er her 🙁 buhu

Det er så mye spennende som skjer fremover som jeg gleder meg så mye til å dele med dere. Alt fra flytting til kule prosjekter, ææææh!!!

Jeg har jo vært i New York et par ganger nå, så jeg føler jo at jeg har fått sett og opplevd de viktigste tingene. Jeg hadde likevel satt pris på om dere kunne dele tips til hva vi burde se og gjøre, hvilke utesteder vi burde dra på og hvilke restauranter vi må spise på <3

22 kommentarer

22 thoughts on “LITT TANKER OM PARADISE HOTEL OG ALT ANNET

  1. Pretty little liars
    Elite skolen (den er kjempe bra, så den på noen få dager)
    Stranger things
    Gossip girls

  2. To år på rad med kjendte fjes? Var det kjendt fjes i din sesong?

    Og får du så lite kommentarer eller gidder du bare ikke å svare eller godkjenne noen av de?

  3. Har ikke du sagt tusen ganger allerede at du har lyst å jobbe med TV? Er det bare i håp om at noen som jobber i TV skal se det og gi deg en jobb eller? Å nei, du ser ikke ut som Ariana Grande.

      1. Den var ikke på Netflix og slike steder når jeg så den, så den r visst nok dessverre ikke d nå heller da :-/ Den r nok å finne en plass om man søker litt rundt, men isåfall da kanskje på en litt mer ukjent side.
        Men jeg bestilte den da iallefall på Platekompaniet, på DVD-boks – den komplette serien. ( https://www.platekompaniet.no/dvd/ghost-whisperer-den-komplette-serien/ )
        På den var jeg da sikra å kunne få se d med norsk undertekst au, noe som jeg syntes r greit iallefall, hihi 🙂 Smak og behag, men anbefaler å give it a try iallefall <3

  4. Dirty John. (8 epi)
    YOU. 1 sesong,vet ikke om det kommer flere.
    Greenleef. Usikker på hvor mange sesonger.
    Alle på netflix.

    God bedring 🙂

  5. Du er NØDT til å se Chicago fire, om du ikke har sett det <3 Absolutt ikke kjedelig, da det skjer noe hele tiden! Sykt spennende.
    Synes selv den slår alle andre serier, nesten gossip girl også.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *