BILEN VI BRUKER

Categories Blogg

Reklame | Annonse Sunndal Bilutleie

Hei dere 🖤 hvordan har dagen vært så langt? Min startet for ikke så alt for lenge siden, hehe ups. Det skal likevel sies at det har vært mye stress og lite søvn den siste uka, så jeg tror kanskje at kroppen trengte å hente inn litt søvn igjen. Jeg har hatt veldig gode rutiner siden vi kom til Trondheim, så jeg skal absolutt ikke ødelegge de.

Jeg ser forresten at jeg har fått veldig mye spørsmål angående bil, så jeg tenkte at jeg skulle oppdatere dere på den situasjonen. Som mange av dere kanskje har skjønt så har vi ikke kjøpt noe enda, og jeg tror heller ikke vi blir å kjøpe bil før etter sommeren. Vi har derfor vært så heldig å få låne bil av Sunndal Biluteleie for en liten periode. Vi er enda usikre på om vi skal kjøpe eller lease, så vi har bestemt oss for å bruke god tid slik at vi kan ta oss turen innom alle bilforhandlere som skulle være aktuelle. Det er derfor så snilt at vi får lånt en bil i mellomtiden slik at vi ikke trenger å stresse med noe som helst.

Jeg ble så glad da jeg så bilen, for det er en skikkelig søt liten konebil. Først var vi usikker på om vi i det hele tatt kom til å få plass til noe i bilen, men den er så mye større enn hva den ser ut til å være. Den har vært med på både flytting og IKEA, så det sier kanskje sitt? haha. Vi er i alle fall kjempefornøyd, og ønsker du en leiebil så vil jeg virkelig anbefale deg å sjekke ut Sunndal sin hjemmeside. Her finner du både kort og langtidsleie til en rimelig pris 🖤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *