EN NY HVERDAG

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Bikini. HER / Truse. HER

Altså… kan dere tro hva dere ser??? Det er så varmt her i Trondheim (eller Trondhjem som jeg sier ;ppp) at vi har vært ute på terrassen i hele dag å solt oss. Det heter vel egentlig platting, men jeg synes det bare høres helt merkelig ut hehe. Det som er så morsomt er at den tingen Morten har vært mest negativ til når det kommer til å flytte hit, så er det været. Han har snakket som om at vi skulle flytte til Svalbard eller indre Finnmark, og ikke Midt-Norge, det er derfor veldig moro at været har vært så fint de siste dagene. 

Aprops noe som er veldig moro, hadde noen av dere sett for dere Morten i denne posisjonen?? hahaha. Det hadde i alle fall ikke jeg. Det er helt merkelig å se hvor annerledes hverdag vi har fått den siste uka, men det er virkelig så spennende. Jeg skal ikke snakke for Morten, men jeg trives utrolig godt som vi har det nå. Jeg regner med at det kun varer frem til vi må måke snø i innkjørselen vår. Jeg måtte jo også sende melding til en kompis å høre om han hadde en kantklipper slik at vi fikk klippet resten av plenen vår, og svaret jeg fikk fra han var “jeg hadde aldri trodd jeg skulle få en sånn melding av deg” haha. Det skal sies at jeg heller ikke hadde sett for meg å sende en sånn melding med det første, men moro er det. 

8 kommentarer

8 thoughts on “EN NY HVERDAG

  1. Hvorfor forteller du alle at du bor på Tiller/Heimdal?
    Hvis folk er kjente på heimdal så vet de hvor du bor. Jeg vet hvor du bor.

    1. 🤦🏽‍♀️ Hadde du likt at hele Norge visste hvor du bodde slik de bare kunne tatt en tur innom når som helst på døgnet? Nei? Så kanskje ikke legg deg så mye oppi hvor hun skriver at hun bor. Altså

  2. Ser ut som et veldig koslig og fint nærområde dere har flyttet til. Håper dere begge kommer til og trives

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *