BLOGGINNLEGGENE JEG ANGRER PÅ

Categories Blogg

Nå har jeg ikke hatt en godt lest blogg i mer enn 2,5 år, men det er likevel noen ting jeg allerede angrer på at jeg har valgt å dele i det offentlige. Det er nesten litt skremmende å tenke på hvor mye man kan endre seg på bare et par år, så jeg kjenner at det blir spennende å se tilbake på det jeg deler nå. Selv om noe av det gir meg vondt i magen den dag i dag, så tenker jeg at det er fint å se at man har utviklet seg. Det hadde vært kjedelig om jeg hadde ment akkurat det samme nå som jeg gjorde da, så jeg tenkte derfor å dele de tingene med dere som jeg ikke kunne delt på bloggen nå. 

🙃 Er det en ting jeg virkelig aldri kommer til å dele masse av på bloggen igjen, så er det forholdet mitt. Jeg føler dette er noe veldig mange bloggere sier, som jeg har fått full forståelse for selv etter at jeg også fikk et offentlig forhold. Tidligere så delte jeg veldig mye rundt forholdet til Morten og meg, men dette var noe jeg sluttet med for en god siden da jeg innså at det ikke var bra for forholdet vårt å være så offentlig. Det oppsto mange rykter, og alle skulle ha en mening om oss. Jeg bestemte meg derfor for å fjerne Morten litt fra bloggen, og ikke dele så alt for mye om oss. Det morsomme er at med engang vi ikke var like åpen mer, så sluttet også ryktene og presset. Nå får jeg kun kommentarer om at vi ikke virker forelsket, noe som egentlig bare er helt greit. Om andre mener at vi ikke er forelsket i hverandre påvirker ikke oss på noe negativ måte, og jeg vil heller få høre det hver dag enn alt annet dritt folk fikk seg til å si tidligere. Er det en ting jeg har lært på disse to årene, så er det at er forhold er best privat. Jeg kan ikke påstå at forholdet vårt er helt privat, men det er fjernet veldig fra sosiale medier sammenlignet med tidligere og det er den beste avgjørelsen jeg har tatt. 

🙃 Jeg har snakket om dette tidligere, men det må nesten få plass på denne listen da det er noe av det jeg angrer aller mest på. Jeg er absolutt for åpenhet rundt sex, men herregud så mye ekstremt jeg delte på bloggen tidligere. Da hadde aldri falt meg inn den dag i dag å være så åpen om eget sexliv, og jeg kan ikke forstå hvordan dette føltes greit å dele for bare noen år tilbake? Jeg har vurdert å slette mye av det, men jeg kom vel frem til at det ble for dumt. Selv om det ikke er noe jeg kan stå inne for den dag i dag, så kunne jeg det for to år siden. 

🙃 Jeg er veldig for å være åpen på sosiale medier, og at man ikke bare skal fronte det perfekte liv. Jeg synes likevel at jeg til tider har vært litt for åpen om private ting, og det er mye jeg absolutt ikke hadde vært komfortabel med å dele i dag. Jeg tror nok generelt bare at jeg bare har blitt litt mer privat og lukket av meg, og at jeg derfor bare deler mye av det med mine aller nærmeste. 

🙃 Jeg har en personlighet som kan ta mye plass, og jeg har en del sterke meninger som nok kan virke provoserende for mange. Jeg går likevel ikke inn for å provosere noen, sånn som jeg gjorde tidligere. Et av de første tipsene jeg fikk angående blogg var at det var bra å provosere, og det var vel kanskje ikke det beste tipset jeg kunne fått haha. Jeg ville helt klart ikke tatt imot et slikt tips den dag i dag. 

2 kommentarer

2 thoughts on “BLOGGINNLEGGENE JEG ANGRER PÅ

  1. Hei. Jeg har startet en spleis for min sønn som akkurat fikk påvist epilepsi, vi bor i en gammel leilighet der dørene har råtnet opp og det ikke er håndtak på. Disse dørene må vi få byttet ut snarest da jeg ikke kommer meg inn på rommene visst han skulle få et anfall og bli bevisstløs foran døren sånn at den lukker seg. Det kom på 15.100 kroner noe som er mer enn hva jeg tjener på en måned som lærling. Håper noen snille sjeler der ute ser behovet og bekymringene vi har for dette problemet. Gjerne ta en titt og gi et bidrag om du føler for det:) spleis.no/dører

  2. Du vil ikke dele så mye om forholdet ditt med Morten, men du har et eget innlegg hvor «Morten» svarer på spørsmål om deres forhold.

    Hva med puppesaken din som liksom var ditt hjertesak? Hva med at du skrev et innlegg om at du tilga Martinejoh og Andrea for å ha liksom filmet deg være i akt med Morten.

    Du har egentlig godt utgangspunkt, men du fucker det alltid opp med å gjøre ting halvveis. Du klarer aldri å levere godt og ekte innhold. Hvorfor tror du lesertall på bloggen har falt? Skal du skylde på at noen kjøpte seg lesertall?! Hva med seertall på youtube? Der har det falt også drastisk det Morten ikke er med.

    Finn deg selv Sofie, karrieren din faller.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *