BRUDESHOW OG BILDEDRYSS

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Jakke. HER / Genser. HER / Bukse. HER / Boots. HER

I går var Morten og jeg på brudeshow for å se Elise gå modell. Jeg må jo ærlig innrømme at ekteskap, giftemål og brud ikke er helt min greie, men fysøren så vakker Elise og de andre jentene var. Det var nesten sånn at jeg fikk lyst til å gifte meg bare for å være prinsesse for en dag, haha! Det var nesten litt komisk at Morten og jeg satt rundt masse mennesker som var klar for å gifte seg og som var på utkikk etter den perfekte kjolen, mens ingen av oss er i nærheten av å tenke i de banene engang. Jeg vet helt ærlig ikke om jeg noen gang kommer til å gifte meg. Som dere kanskje har skjønt så er jeg ikke den typiske “jeg vil ha barn og gifte meg” personen, men kanskje det vil forandre seg en dag. Jeg skal ikke stå å mene noe så bestemt, for jeg vet jo tross alt ikke hva jeg ønsker eller vil om 4-5 år.

En av grunnene til at jeg ikke helt klarer å se for meg at jeg gifter meg er for at du gir et løfte til et annet menneske om at det skal være dere to for alltid. Jeg synes det er veldig vanskelig å love at noe skal vare for alltid, for ting forandrer seg. Vi forandrer oss ikke minst, og noen ganger forandrer man seg i ulike retninger. Jeg liker bare ikke å gi løfter som jeg ikke kan garantere at jeg kan holde, og det er akkurat derfor jeg synes ekteskap er litt skremmende. Jeg er nok veldig rar som tenker sånn, men det er nå bare sånn jeg er. Jeg håper selvfølgelig at Morten og jeg kommer til å være sammen for alltid, men det er jo ingen av oss som kan love hverandre det? Eller? Hilsen den håpløse romantikeren, Sofie ;ppp

3 kommentarer

3 thoughts on “BRUDESHOW OG BILDEDRYSS

  1. Jeg føler akkurat det samme.. Typen og jeg har snakket om det med ekteskap.. Vi håper jo at det er oss for alltid, men vi vil ikke være bundet til hverandre. Selv om det å gifte seg og det å være gift er en fin tradisjon!

    Fleste sier at det å gifte seg er også en fin greie hvis man skal ha barn. For da har foreldrene det samme etternavnet, men for min del så trenger jeg ikke å være gift for å kunne ha samme etternavnet som typen. Da kommer jeg bare til å bytte etternavnet uten å måtte gifte meg 😊 Hehe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *