UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Jakke. HER / Genser. HER / Tights. HER / Sko. HER

Hva er favoritt-landet du har besøkt?
USA, helt klart.

Hva synes du om homoterapi debatten?
Skal jeg være helt ærlig med dere så hadde jeg aldri forestilt meg at dette faktisk skjedde i… Norge?! Jeg tror dessverre vi nordmenn kan være litt naive, og tenke at vi lever i en perfekt verden og at alt vondt bare skjer alle andre steder. Jeg har heldigvis vokst opp med en mor som har lært meg at du skal få lov til å elske den du vil, så hvordan noen der ute faktisk kan mene at kjærlighet mellom to mennesker ikke er greit er i mine øyne så fjernt fra virkeligheten. Det at det faktisk er lov å sende noen i terapi for å kvitte seg med følelser som blir sett på som ikke greit av enkelte er helt forkastelig. Dette burde IKKE være lov i Norge, og at det faktisk er det i 2019 er helt sjokkerende.

Hvor lenge har du vært sammen med Morten?
2,5 år.

Savner du å bo sammen med Andrea?
Andrea er den beste roomien jeg noen sinne har hatt, og vi hadde det utrolig fint sammen det ene året vi bodde sammen. Jeg tror kanskje vi hadde en krangel, og den omhandlet Celine, haha. Jeg savner selvfølgelig til tider å bo sammen med Andrea, samtidig som jeg synes det er godt å ha flyttet inn med kjæreste også.

Hvor mye koster det for en annonse på blogg/Instagram?
Det varierer fra hvor stor jobben er, men alt fra 15-40/50.000.

Angrer du på at du flyttet til Trondheim?
Nei, absolutt ikke. Dere vet jo hvor mye jeg elsker Trondheim, og det er utrolig deilig å ha så mange av sine nærmeste i umiddelbar nærhet.

Har du sjekket hvem som har søkt deg opp på skattelisten?
Ja, det har jeg. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor noen orker å søke meg opp når avisene gjør det for deg.

Hva er det verste med Morten?
Det må nok være det at jeg til tider må være litt mamma for han. Han er veldig flink på mye, men hadde det ikke vært for meg så hadde han ikke hatt noen rene klær enda. Han har kanskje satt klær på vask en gang siden vi flyttet inn, haha! Jeg må også være vekkerklokken hans hver eneste dag.

Hvor mye godteri spiser du i uken?
Hadde du spurt meg for to uker siden så kanskje 4-5, men nå har jeg endelig klart å skjerpe meg til å spise det 1 (kanskje 2) ganger i uka.

Hvor mye betalte dere for huset i Los Angeles?
Rundt 40.000 om jeg ikke husker helt feil.

Hva synes du om ex on the beach?
Det er så underholdene, men ex on the city er utrolig nok MYE bedre. Jeg synes det er mer spennende å følge folk i hverdagslivet kontra et sted der de er ment for å være satt opp mot hverandre og må oppføre seg crazy for å ikke bli sendt hjem til Norge.

Hvem heier du på i skal vi danse?
Jeg falt av da jeg reiste til Los Angeles og har ikke sett siden, så det er vanskelig å si hvem jeg synes er best akkurat nå. Jeg tenker derfor at jeg synes den som har vært best på dans fortjener seieren.

Har du enda problemer med smerter i underlivet? 
Ja, det har jeg. Det har faktisk blitt verre de siste månedene, så jeg må nok begynne å ta tak i problemet igjen før det ender opp med å bli alt for vondt.

Hvilken foundation bruker du? 
Jeg bruker Hudabeauty sin.

Hva liker du best å trene?
Jeg elsker å trene rumpe og mage.

Er du og Martine like gode venner etter at du flytter?
Ja, det er vi. Martine og jeg har blitt så gode venner, så jeg er ganske sikker på at vi har et vennskap som kommer til å vare for alltid.

Hvem har du fått etternavnet ditt fra? mor eller far?
Jeg har fått det fra mamma, pappa het Mathisen til etternavn. Hva tenker dere om Sofie Caroline Mathisen?

Skal du fjerne noen av tatoveringene dine?
Nei, det tror jeg ikke. Jeg har bare bestemt meg for å ikke fylle på det igjen.

Er du fornøyd med deg selv om dagen? 
Både ja og nei. Jeg har mine ting som jeg synes er vanskelig, men alt i alt så har jeg ingenting å klage på.

Du kan også stille meg spørsmål i kommentarfeltet om det er noe mer du lurer på <3 

12 kommentarer

12 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hei. Jeg lurer på om du føler at håret ditt blir slitt og ødelagt når du bruker tapeexstansions? Har veldig lyst å prøve selv, ettersom at jeg fikk veldig tynt hår da jeg bleket det en gang for mye..

  2. Bor dåkker mitt i Trondheim i ei leilighet ? 🙂

    Kan du skrive ett innlægg om Tromsø ?

    Klæm <3

  3. Tape er ikk3 å anbefale ved løshår,har holdt på med e tensions o 20 år,så verst lenghts osv funker best!!!

  4. E du oppfatta av at produkter du bruker ikkje blir testa på dyr??? Og merker som tester på dyr??

  5. E du opptatt av at dei produktene du bruker ikkje blir testa på dyr?? Og at merkene du bruker ikkje tester på dyr??

  6. Nest siste bildet var fullstendig vakkert! Selv om du så i kameraet (noe som for de fleste får et liksom unaturlig resultat) nailet du det, og jeg tror at det er fordi du er rett og slett en skjønn person 🙂
    Så drit i alle som sier noe annet 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *