BURSDAGSFEIRING OG VERDENS BESTE GAVE

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Kjole. HER / Den er på 50% 

Jeg kom plutselig på at jeg hadde glemt å oppdatere dere etter bursdagen min. Kanskje ikke så rart med tanke på at jeg var kjempedårlig hele lørdagen, og søndagen gikk til å jobbe med litt andre ting enn blogg. Som dere kanskje allerede har forstått så hadde jeg en kjempefin bursdagsfeiring. Jeg føler meg virkelig så heldig som har så mange fantastiske mennesker i livet mitt, som gjør dagene mine så bra. 

Anne Brith var også så snill at hun bakte kake og makroner til meg, SE HVOR FINE DE VAAAR!! Jeg tror ikke jeg kjenner noen. som er så flink og ikke minst kreativ som henne, det skal hun virkelig ha ♥ Jeg fikk forresten bursdagsgaven fra Martine som jeg har ventet så lenge på, og til dere som lurer på hva det var så….. SKAL VI PÅ ARIANA GRANDE KONSERT NÅR VI ER I LA <3 <3 <3 Dere kan sikkert tenke dere hvor glad jeg ble, herregud som jeg gleder meg. 

Nå skal jeg få jobbet litt, så skal jeg få gjort unna litt ærend før det blir trening senere i kveld. Vi snakkes <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *