UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Akkurat nå. 

Akkurat nå sitter jeg å jobber med både blogg og mail. Vanligvis pleier jeg å skrive innleggene mine på forhånd, men jeg har bestemt meg for å prøve noe nytt. I den jobben jeg har så blir man på en måte aldri ferdig, for det er ALLTID noe du kan gjøre. Jeg kan enten skrive flere innlegg, jeg kan svare på kommentarer, jeg må oppdatere mine stories, jeg må svare på mail and you name it. Jeg har derfor bestemt meg for at jeg skal ha faste arbeidstider nå, slik at jeg ikke blir sittende med pcen på fanget døgnet rundt. Jeg har merket at jeg har vært veldig utilgjengelig den siste tiden, både når det kommer til Morten og de gangene jeg får besøk. Jeg tror derfor det vil være veldig bra å få arbeidstider igjen. Jeg gleder meg til å se hvordan denne forandringen vil påvirke meg. 

Ukens tanke. 

Jeg kjenner meg skikkelig motivert for tiden, og har endelig begynt å gi 100% for å gjøre mitt aller beste. Jeg skal begynne å bli mer selvstendig når det kommer til jobben min, og bli flinkere til å ta mulighetene jeg får. Jeg har jo snakket med dere om at jeg vurderer å investere i et firma jeg har skikkelig troen på, så jeg venter vel egentlig bare på at et par ting skal gå i boks først. Jeg har jo så lyst til å utvikle meg, og da er det på tide å tråkke utenfor komfortsonen. 

Ukens høydepunkt.

Det kan jo ikke være noe annet enn bursdagen min, for herregud så utrolig morsomt jeg hadde det. Skal jeg være ærlig med dere så var jeg først utrolig stresset, for jeg hadde invitert litt for mange i forhold til hva vi har plass til i leiligheten her.. hehe! Det ordnet seg heldigvis, til tross for at det ble ganske trangt. Er det en ting jeg virkelig ser frem til ved å flytte så er det større plass <3 <3 <3 

Ukens cravings. 

Nå som jeg har klart å spise opp all cheetosen min så har jeg skikkelig cravings på det. Det er heldigvis bare litt under en måned til jeg reiser til Los Angeles igjen! 

Ukens irritasjonsmoment.

Er det bare jeg som begynner å bli skikkelig lei personlig drama som deles med alt og alle? Jeg kommer aldri til å forstå meg på mennesker som velger å dele sine krangler eller uenighet med følgerne sine. Jeg føler vi burde holde oss for god til snakke ned  hverandre, for hvilke signaler sender vi egentlig til følgerne våre da? Vi viser jo faktisk at det er greit å henge ut andre på nettet, og hvilket forbilde er det egentlig? Tenk om nabo,venner eller familie skulle delt sine personlige krangler i en Facebook-status for eksempel, hadde ikke det vært utrolig pinlig? Det blir jo akkurat det samme, forskjellen er bare at det leses av flere tusen mennesker. 

Ukens positive. 

Det må helt klart være da jeg fikk møte Isabella Lowengrip. Jeg kommer ikke på en dame som er mer inspirerende og flink enn henne, herregud for et forbilde hun er!  

Ukens avgjørelse. 

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal dra ut å spise, ta taxi eller bruke penger på noe unødvendig før jeg reiser til Los Angeles. Jeg skal heller ikke reise på noen helgeturer, for jeg skal KUN holde meg hjemme. Jeg skal virkelig skjerpe meg når det kommer til forbruket mitt, så da velger jeg å kutte ut alt unødvendig jeg bruker penger på. Jeg skal på et par eventer som jeg har allerede har takket ja til, med utenom det så skal jeg ikke unne meg noe som helst de neste 20 dagene. 

Ukens handleliste.

Kjole. HER / Kjole. HER / Genser. HER

6 kommentarer

6 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Hva synes du om homofile og lesbiske. Synes du de faktisk burde få gifte seg i kirken? selvom det står i bibelen at det er MANN og KVINNE som er skapt for hverandre?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *