BYTTE NAVN?

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Lignende jakke. HER / T-skjorte. HER / Bukse. HER

Hei dere <3 Har dere hatt en fin dag så langt? Jeg har i alle fall hatt en super start på dagen med trening og jobbing. Jeg elsker de gangene jeg klarer å komme meg opp tidlig slik at jeg får mest mulig ut av dagen. Jeg må forresten fortelle dere noe morsomt og veldig spesielt, for den siste tiden så har jeg hatt lyst til å…. bytte navn? 

Jeg kommer jo mest sannsynlig aldri til å gjøre det, men det hadde bare vært sykt digg med en liten variasjon. Sorry mamma, men hadde jeg kunne valgt selv så hadde det nok blitt noe annet enn Sofie. Jeg synes det er fint navn, men jeg kunne tenkt meg noe som kanskje var litt mer spesielt. 

Jeg har jo blitt helt forelsket i Hailey og Fanny, så hva tenker dere om Hailey Sofie eller Fanny Sofie? Jeg kunne jo fortsatte å brukt Sofie, men hatt det som mellomnavn istedenfor. Jeg vet at det høres skikkelig spesielt ut, men hadde det ikke vært litt kult?? hahah. Eller så kan jeg jo bare kalle meg for Ariana Nilsen, hahaha NEEEIDA. 

Det hadde forresten vært skikkelig kult å høre deres historier om det er noen av mine følgere som har byttet navn. Hva het du før, og hva byttet du til? Jeg vil også høre hva DU ville kalt deg selv om du kunne bestemt? 

9 kommentarer

9 thoughts on “BYTTE NAVN?

  1. Jeg syntes fanny sofie passer best til deg, hvis jeg skulle byttet navn ville jeg byttet til astrid emilie, bare emilie eller amalie 💕💕

  2. Jeg heter Anna Ailin, men jeg byttet fra Karianne da jeg syntes det er et skikkelig kjerringnavn. Jeg byttet når jeg var 15 år og angrer ikke et sekund. Jeg anbefaler forresten å bytte når du gifter deg visst du skal ta etternavnet til Morten

  3. Jeg kjenner en som heter fanny Sofie og jeg synes at det er sååå fint. Men keep in mind at det vil stå «fanny» på leget når du skal inn på utesteder i USA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *