PERSONLIGE SPØRSMÅL OG SVAR

Categories Blogg

Hva er kallenavnet ditt? 
Soffeloffen haha. 

Hva gjør deg trist?
Urettferdighet, slemme mennesker og dyremishandling. 

Hva er du misfornøyd med når det kommer til deg selv? 
For øyeblikket så er det mitt naturlige hår. 

Hva er du fornøyd med?
Det er helt klart ståpåviljen jeg har. 

Hvilke verdier er viktig for deg i et vennskap?
Først og fremst så er det viktig at vennskapet er ekte, at man har noe til felles og har noen like verdier. Det er også viktig for meg at man kan stole på vedkommende og at man er der for hverandre både på oppturene, men også nedturene. 

Har du mange uvenner?
Haha nei. Uvenn følte jeg man hadde da man var 13 år, ikke 23. Selvfølgelig er det ikke alle man går like godt overens med, men “uvenner” føler jeg at jeg er for voksen til å ha. 

Hvor mange ganger har du vært forelsket? 
2 ganger. 

Når hadde du kjærlighetssorg sist?
Det begynner å bli mange år siden nå. 

Bruker du mye penger?
Jeg bruker nok mer penger en gjennomsnittet, men jeg har blitt veldig flink til å tenke fornuftig den siste tiden. 

Hva sto det på siste meldingen du sendte?
“Det går kjempebra”

Hva er du dårlig til?
Å huske avtalene mine, hehe ups. 

Når gråt du sist, og hvorfor? 
Jeg gråt den episoden da grisen på farmen ble slaktet. Jeg klarte ikke å se det engang, men likevel presset tårene på. Det var med andre ord en fin påminnelse på hvorfor jeg så og si har kuttet ut kjøtt. 

Hvilke podcaster hører du på?
Ingen, haha! Podcast er virkelig ikke min greie. 

Blir du fort sjalu?
Nei, det skal ganske mye til før jeg blir sjalu eller usikker. 

Har du noen gang vært i et kontrollerende forhold?
Jeg har aldri vært i et kontrollerende forhold, men jeg har holdt på med en som var ganske kontrollerende. Han løy også om absolutt alt, så det var utrolig slitsomt. 

Har du gjort noe du virkelig angrer på?
Det er to ting jeg angrer utrolig mye på som ingen vet. Det er egentlig ganske sykt å tenke på haha. 

Hva er din største hemmelighet?
Det jeg nevnte over her. 

Hva kan du ikke leve uten?
Mamma, Celine, vennene mine og Morten. 

Er det noen bloggere du ikke liker?
Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal dømme noen før jeg møter de, og de jeg har møtt hittil er kjempesøte!

Hva gleder du deg mest til akkurat nå?
New York, Los Angeles og Flytte. 

Når kranglet du og Morten sist?
Det er faktisk så lenge siden at jeg ikke husker. Vi krangler svært sjeldent, men kan ha noen diskusjoner i ny og ne. 

Hva er din favorittfilm?
A walk to remember og The Notebook. 

4 kommentarer

4 thoughts on “PERSONLIGE SPØRSMÅL OG SVAR

  1. Mååå ha svar på dette 😂 den sofaen i leiligheten deres hvor er den fra? Den er så fiin!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *