DAGENS HUMØR, PLANER OG MELDING

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Playsuit HER / Bruk rabattkoden NILSEN25.

Dagens humør
I dag våknet jeg opp og var ganske trøtt, lite motivert og generelt bare slapp. Jeg kjenner derfor at jeg ikke i det beste humøret akkurat nå, men det kommer seg nok i løpet av noen minutter.

Dagens must do
Jeg må få jobbet, sendt litt mails også er målet å få trent i løpet av kvelden.

Dagens planer
Akkurat nå skal jeg bare jobbe litt før jeg skal på en liten middagsdate senere i kveld.

Dagens tanke
Elise og jeg har sett på Selling Sunset på Netflix, og det gjør nesten vondt i magen for at jeg har så lyst til å dra til Los Angeles. Jeg skulle bare ønske jeg visste en dato eller et cirka tidspunkt til når vi kan reise igjen. Jeg har en vond følelse på at det ikke kommer til å skje før til neste år, så jeg får bare kose meg i Tromsø fra og med September. Det som er positivt med at jeg ikke får reist og skal flytte hjem er at jeg får spart masse penger.

Dagens lengsel
Helt klart å kunne reise igjen. Det er ingenting i denne verden som gjør meg mer lykkelig enn akkurat det, så jeg gleder meg til å bruke de neste årene på å følge drømmen min.

Dagens kjipe
Det er vel egentlig bare det at jeg våknet opp i dag i et rart humør, men jeg vet at det vil gi seg i løpet av dagen.

Dagens låt
Fly by midnight – Lovely

Dagens melding
Jeg har ikke rukket å få noen meldinger enda, så det er dessverre ikke noe spennende å meddele her.

5 kommentarer

5 thoughts on “DAGENS HUMØR, PLANER OG MELDING

  1. Du skriver så mye bra og er veldig inspirerende.
    Mange av de teamene du skriver om kan jeg selv relatere til 🙂
    Ønsker deg en fin dag og god sommer 🌞 keep up the good work!

    Ps: selling sunset er virkelig avhengighetsskapende😂😌

  2. Virker som du har blitt en liten Klikkhore igjen. Står dagens humør, planer og melding. Men du har jo ikke fått noe melding !! Blir for dumt

    1. Hei! Ved å trykke på din ip-adresse så ser jeg jo at du bare har kommet med negative kommentarer så denne gjør meg ikke akkurat sjokkert heller. Å kalle det for en clickbait hore på grunn av at jeg ikke har skrevet om en spesifikk melding er vel å dra det litt langt 🙂 men selvfølgelig, om du følte at du ble lurt så beklager jeg aå masse.
      Håper du får en fin dag <3

      1. Du legger jo selv opp til negative kommentarer 😊. Kom med noe bra så får du positive tilbakemeldinger . Ha en fin dag du også !

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *