DAGENS PLANER & EN LITEN FORKLARING

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

 Bukse. HER / Sko. HER

Hei dere <3 Hvordan har dagen deres vært så langt? Jeg sto opp klokken o6.00 i dag da jeg prøver å komme meg inn i nye rutiner som rett og slett gir meg mer av dagen. Jeg kan jo egentlig “sove så lenge jeg vil”, men et liv med sånne rutiner tror jeg ikke gjør noen lykkelig. Jeg har allerede rukket å trene, jobbe og fikse meg til Elise kommer i ettermiddag. Vi skal spille inn YouTube-video der vi skal lage og dekorere pepperkakehus i blinde. Vi har bestemt oss at den som lager det styggeste pepperkakehuset må få en straff, men vi har ikke funnet ut hva helt enda. Har dere noen forsalg? 

Her om dagen fikk jeg forresten en melding på Instagram som fikk meg til å ha lyst til å dele noe med dere. Jeg fikk spørsmål om hvorfor jeg så og si aldri tok igjen eller svarte enkelte personer når de gjentatte ganger har snakket nedlatende om meg, hengt meg ut eller satt meg i et dårlig lys. Først må jeg starte med å si at jeg ikke føler at det har vært så mange situasjoner eller hendelser der det har skjedd, da har jeg i alle fall ikke fått det med meg. Men på generell basis så er jeg veldig i mot å krangle eller henge ut andre i offentligheten. Det er en ting å ha en saklig diskusjon, men det er fort noe annet når man går til “angrep” på enkeltperson. Personlig synes jeg også det er ganske kleint å bruke plattformen sin på å snakke dritt om andre, så jeg lar det bare gå.

Jeg hadde selvfølgelig stått opp for meg selv om det hadde vært noe som jeg virkelig følte var ekstremt urettferdig, men om noen synes at klesstil, væremåte, latter, hva jeg skriver om eller legger ut er teit så er ikke det noe jeg orker å bruke så mye tid og energi på. Det er ingen hemmelighet at drama skaper klikk, følgere og engasjement, men jeg vil ikke bygge opp profilen min gjennom å krangle med andre. Jeg tror nok vi alle til slutt kommer til et punkt der nok er nok, men jeg prøver virkelig så godt jeg kan å fokusere på det positive. Jeg vil heller ikke gi ut signaler om at det er OK å være ufin eller slemt mot andre over nettet, og bruker derfor tiden på å fokusere på meg selv og mine. Jeg lever veldig etter at man skal være mot andre som man vil at andre skal være mot deg, og har det egentlig ganske fint sånn!

7 kommentarer

7 thoughts on “DAGENS PLANER & EN LITEN FORKLARING

  1. Hahah, ELSKET det svaret! Akkurat som om jeg skulle sagt det selv (selv om jeg ikke er det, bare tror det 😂)

  2. Men du er latterlig frekk og nedlatende mot leserne dine. Tror bare at du vet hva som ser teit ut på bloggen og følger deretter.
    Du var veldig frekk når du fikk kommentarer om konkurransen om å vippse en følger 2000kr, men så fort Mads Hansen la det ut på sin Instagram, ja da la du deg helt flat.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *