SOME SECRETS ABOUT ME

Categories Blogg

Jeg sover alltid med et lys på når jeg er alene. Det morsomme er at det ikke er på soverommet, men enten i stua, på kjøkkenet, bade eller i gangen. Jeg tisser så og si alltid en gang i løpet av natten, og da er det så ubehagelig å stå opp når det er helt mørkt og jeg er blind uten linsene mine.

Hver gang jeg er ute å reiser så glemmer jeg nesten ALLTID å ta med meg to ting, og det som er helt merkelig er at det er de to tingene jeg bruker aller mest. Jeg glemmer linsene mine og tannbørste, altså?? Da jeg var i LA med Isabelle og Martine glemte jeg å ta med meg nye linser, så jeg endte opp med å bruke de samme i 10 dager i strekk! Det er absolutt ikke bra, men jeg fikk ikke kjøpt noe i USA da de har veldig strenge regler for det. Jeg tror ikke dere forstår hvor vondt jeg hadde på øynene mine til slutt. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å glemme noe man er så avhengig av??

En av grunnene til at jeg ikke ville sove over hos venner da jeg var barn var for at jeg veldig ofte tisset på meg da jeg sov. Jeg tror ikke det sluttet før jeg var sånn 7-8 år gammel, og det forklarer kanskje hvorfor jeg må løpe på do hver eneste natt den dag i dag også.

Jeg har måtte trekke to tenner helt bak, og har derfor to store mellomrom som kan være synlig når jeg smiler. Jeg husker det ble en snakkis da jeg var med på Paradise Hotel. Noe jeg selvfølgelig kan forstå da det er veldig synlig om man først legger merke til det.

Jeg har gjennom hele livet fått høre at jeg har en rar/morsom/irriterende latter. Jeg kunne sikkert gått inn for å endre den om jeg vil, men jeg synes den er litt sjarmerende jeg, haha! Det er jo bare godt at den skjærer litt i øra.

Jeg er veldig en sånn person som stresser over ting som kan skje, og gjerne de tingene som mest sannsynlig aldri vil skje, men som jeg på en aller annen måte lager til et problem. Si for eksempel om jeg skal fly til Tromsø om to uker så kan jeg begynne å stresse med at jeg ikke kommer meg avgårde for at det vil være for mye vind, jeg forsover meg, jeg glemmer at jeg skal reise den dagen and you name it. Jeg burde fått en pris for å stresse over unødvendige ting.

Jeg har begynt å se Gossip Girl igjen, og dette er 5 gangen jeg ser det. Det er nesten litt flaut å innrømme, men jeg blir seriøst aldri lei.

Har du noen hemmeligheter du vil dele?

4 kommentarer

4 thoughts on “SOME SECRETS ABOUT ME

  1. Jeg tisset også på meg når jeg var mindre. Tror jeg gjorde det helt til 5 klasse faktisk. Så jeg står også opp minst en gang om natten for å tisse. Litt slitsomt er det jo.

  2. Ja, æsj, jeg må også opp å tisse om natten! Det startet for noen år siden da jeg bruket heftige medisiner for akne! Jeg tørket ut fullstendig både innvendig og utvendig! Måtte drikke så sykt mye vann, så da ble det sånn! Baaaah! Kjenner meg igjen i det unødvendige stresset på forhånd av hendelser… Må konstant si til meg selv: det du ikke kan gjøre NOE med, må du bare glemme! Huff… 🙉 Klem til deg goding! ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *