DAGENS PLANER

Categories Blogg

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra trening og sitter vel egentlig bare å venter på at Martine skal komme. I dag skal vi på IKEA for å shoppe litt ting til leilighetene våre og seff spise pølse til 12 kroner, haha neida joda. Det er vel helt sikkert viktig å påpeke en ekstra gang at jeg tullet sånn at jeg ikke blir kjeftet huden full med tanke på at jeg sa at jeg skulle ha en kjøttfri måned. Er det noen som joiner meg forresten?

Resten av dagen skal vel egentlig bare brukes til å innrede leiligheten, jobbe og sende over litt regnskap til verdens beste regnskapsfører. Jeg skal også sette meg ned med lånet til bolig for det har jeg rett og slett ikke hatt tid til. Jeg er flink til å utsette ting som stresser meg, men jeg har heldigvis blitt litt mer rolig etter at Martine fikk lån. Som hun også skrev så har vi jo en jobb som mange kan se på som usikker, men jeg er helt sikker på at det vil ordne seg. Skal vi by på drømmeleiligheten så må vi jo faktisk begynne å få fingeren ut av rævva hehe.

9 kommentarer

9 thoughts on “DAGENS PLANER

  1. Altså leppan dine ser helt jævli ut!? Why?? Æ trur du må ro ned på den der restylane eller ka d nu enn e du har i leppan. Du va så mye finere før

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *