DATENIGHT

Categories Blogg

På torsdag kom Martine en tur innom hotellet mitt for å catche opp og spise litt, og det var så hyggelig. Ettersom at jeg bare har vært i Oslo en gang etter sommeren, så har jeg nesten ikke sett noen av vennene mine her. Jeg skal virkelig bare nyte de neste dagene jeg har her selv om jeg er opptatt med en del jobb. Det er uansett ikke så mye å finne på i Oslo for tiden, så jeg regner med at jeg bare kommer til å chille mest på hotellrommet sånn som vi gjorde i går ❤️ Jeg klager ikke akkurat, for jeg trenger virkelig å slappe av litt.. Jeg har gått rundt å følt meg mye sliten den siste tiden, men som jeg har nevnt noen ganger før så jobber jeg med et ganske stort prosjekt. Jeg er så evig takknemlig for at jeg har fått denne muligheten, men jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til at det er ferdig 😂 haha.

 

(Dette innlegget skulle egentlig publiseres på fredag) ❤️

5 kommentarer

5 thoughts on “DATENIGHT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *