HER BOR JEG I HELGEN

Categories Blogg

Reklame | Sponset opphold

Ahh så utrolig deilig det var å sjekke inn på hotell igjen. Det er virkelig ingenting som gir meg en så god følelse som hotell-weekend, og jeg gjør det mer enn gjerne i egen by også. Det er bare så godt å komme seg noen dager unna rydding, matlagning og bare kunne slappe helt av. The Hub er jo også et av mine favorittholler i Oslo, så denne helgen skal jeg bare kose meg masse med god mat, avslapning, jobb og litt “hjemmespa”. Hva er deres planer for helgen? ❤️

Jeg ville forresten bare tipse dere om at The Hub feirer kvinnedagen 8 mars med “Girls Getaway” som du kan sjekke ut HER ❤️

6 kommentarer

6 thoughts on “HER BOR JEG I HELGEN

  1. Du er bare helt sykt sexy 😍🤤 håper du aldri forandrer deg! Og ja, du er kul også 😎

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *