DATE NIGHT, NYE MØBLER OG NORGESFERIE

Categories Blogg

Etter noen dager med regn var det utrolig godt å endelig få solen tilbake. Elise og jeg bestemte oss derfor for å møtes til middag og dra en tur på IKEA. Som jeg fortalte i går så var jeg inne på tanken om å kjøpe meg ny sofa, og det endte faktisk med at jeg gjorde det også. Jeg har lyst til å ha en litt lysere stil og jeg føler mine nye møbler passer bedre til leiligheten jeg skal bo i. Tenk at det bare er 10 dager til jeg flytter til OSLOOO!! Jeg gleder meg så mye, og jeg kan virkelig ikke vente med å vise dere den fine leiligheten jeg skal bo i 😍

 

Elise og jeg dro en tur på Olivia og oppdaterte hverandre på livet. Vi har ikke sett hverandre siden 17 mai, så vi hadde mye å snakke om. Jeg prøver selvfølgelig å tilbringe mest mulig tid sammen med vennene mine før jeg flytter, selv om alle har booket seg inn hos meg hele sommeren, haha. Jeg skal faktisk bruke dagen på å planlegge en liten norgesferie, og de byene jeg har bestemt meg for hittil er Tromsø, Bergen, Kristiansand og Tønsberg. Jeg tenker kanskje en helgetur til Kristiandsand og Bergen, så jeg må gjøre litt undersøkelse før jeg drar. Jeg har jo lyst til å oppleve mest mulig, så det er bare å komme med tips om dere har noen <3

6 kommentarer

6 thoughts on “DATE NIGHT, NYE MØBLER OG NORGESFERIE

  1. Var deilig med sol igjen! Har solt meg masse i går og i dag!😁 Jeg gleder meg SÅ til å se leiligheten din!🙌Hehe! Tenkte på deg i går da jeg var på Europris å hamstret den cheese doodlesen!😉 20,- for en pose! Wohoo!😉 Så nå skal jeg åpne en pose, ta et glass vin eller to, å kose meg! Ferdig trent! Ha en fin kveld nydelige du! ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *