NEW IN FRA NELLY

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Det føltes så godt å endelig kunne bestille litt sommerklær igjen. Jeg må ærlig innrømme at jeg ga opp håpet om sommer da det ble full vinter her i midten av mai. Jeg kan ikke huske at det har vært sånn tidligere her i Trondheim? Enten så var vi veldig uheldige det året vi bodde her, eller så har jeg bare glemt at været her er veldig likt som Nord-Norge. Det er uansett bare noen uker til jeg flytter til Oslo, så jeg får bare håpe at vi får en skikkelig bra sommer. Jeg skal være mye i Tønsberg også, så det er godt å tenke på at jeg bare er en liten togtur unna. Hva er deres planer i sommer? <3 

Nelly har forresten et stort sommersalg akkurat nå. KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET 

Topp HER / Bukse HER

Topp HER / Bukse HER

Kjole HER

Topp HER / Bukse HER

Topp HER / Bukse HER

Sett HER 

Sett HER

Playsuit HER (40%)

Playsuit HER (40%)

Genser HER / Biker HER

Genser HER / Biker HER

Genser HER / Bukse HER

Skjorte HER / Biker HER / Sneakers HER

Skjorte HER / Bikers HER / Sneakers HER

Jakke HER / Sko HER (50%)

Kjole HER / Sko HER (50%)

Skjorte HER / Sko HER (50%) / Belter HER

Sett HER

Sett HER / Sandaler HER

Playsuit HER (40%)

Playsuit HER (40%) / Sandaler HER

Kjole HER 

10 kommentarer

10 thoughts on “NEW IN FRA NELLY

  1. Herregud så flott du er, du er jo fint i alt! men den lyseblå playsuit med blomster. Den var nydelig på deg.

  2. Hvilken str. har du den blå playsuiten med blomster i? 🙂 Lurer på om den er stor eller liten i størrelsen? Kjempefin!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *