DATE NIGHT

Categories Blogg

Det er endelig freedag dere!! Hva er planene deres for helgen? <3 Jeg skal straks komme meg en tur på trening før jeg skal bruke resten av dagen på jobb, god mat og chill. Fredag er min favorittdag i uken, og jeg skal ikke gjøre annet enn å nyte denne dagen. Jeg skal prøve å ikke stresse for en gangs skyld, så vi får se hvordan det går. Jeg har allerede litt helgefølelse ettersom at jeg hadde en liten datenight med middag og prosecco i går.

Jeg elsker slike kvelder der man bare spiser god mat, drikker litt og slapper helt av. Jeg elsker å dra ut på byen også, men jeg synes kvelder som dette er mye hyggeligere. Som den bestemoren jeg er så synes jeg at det kan bli litt mye noen ganger med fulle mennesker og høy musikk, i tillegg til at det er godt å kunne våkne opp i tipptopp form dagen etter. Før alt åpnet så hadde jeg så mange fine jentekvelder i Trondheim der vi bare snakket, bestilte takeaway og tok noen glass med vin/prosecco.

Nå skal jeg komme meg på trening, så snakkes vi senere i dag <3 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *