MINE PLANER FOR DENNE HELGEN

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Kjole HER


Fredag

Som jeg allerede har fortalt dere så hadde jeg ikke noe særlig til planer i dag. Jeg har vært en tur på trening, handlet inn litt godt og skal egentlig bare slappe av resten av dagen. Jeg skal ha en skikkelig chillekveld på sofaen sammen med Celine. Jeg kjenner at jeg har hatt litt dårlig samvittighet ovenfor henne hver gang jeg har dratt hjemmefra, så jeg tror både hun og jeg kommer til å kose oss skikkelig i dag. Jeg får også besøk i løpet av kvelden, men utenom det så er det ikke noe særlig som skjer.

Lørdag
Yasmine og Martine kommer til meg rundt 11 da vi skal spise frokost her før vi skal på Brunch på Bølgen o Moi klokken 12.00. Nå høres det kanskje litt rart ut at vi skal spise frokost før vi skal rett på Brunch, men det det er noen timer før vi får mat. Festen varer til klokken 19.00, og etter det er det nok rett hjem for å slappe av. Jeg ser i alle fall skikkelig frem til en morsom fest, sammen med fine venner <3

Søndag
Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg skrev at fredag var min favorittdag i mitt forrige innlegg, for det er egentlig søndag som er den beste dagen i uken. Jeg elsker å bare kunne sove lenge, ikke føle at jeg går glipp av noe ettersom alt er stengt og bare ligge i senga å se på film og serie. Det er akkurat det jeg har planer om å gjøre også, for det er det som gir meg masse energi før en ny uke starter. Jeg får også Martine Johansen på overnatting, noe jeg gleder meg skikkelig til. Jeg vet ikke om dere husker den perioden da hun bodde hos Andrea og meg? Det er en evighet siden, og jeg tror faktisk det er sist gang vi sov sammen også 😂

4 kommentarer

4 thoughts on “MINE PLANER FOR DENNE HELGEN

  1. Skjønne deg! Høres ut som en fin helg! Kos deg! Ferdig med jobb og trening. Nå blir det film, snacks og litt vin! Deilig! Klem!❤️

  2. Vil bare si at jeg ikke likte deg så godt etter PH fordi jeg oppfattet deg som veldig opptatt av klikk og følgere, noe du også har sagt i ettertid at du var. Men den siste tiden har du virket mye mer avslappet og ekte, og inntrykket har snudd helt – du virker som en veldig morsom og god jente som har “landet” litt og det er så fint å følge deg nå 🙂 god helg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *