DE PRIVATE SPØRSMÅLENE

Categories Blogg

Hvilken film så du sist? 

Home alone – forlatt i New York.

Hva sto det på den siste meldingen du fikk? 

“Haha, sjokk!!”

Hvilke nettsider besøker du daglig? 

Nelly, VG og bloggene til vennene mine.

Er det en blogger du ikke leser? 

Ikke en spesifikk person, men jeg leser svært sjeldent blogger som handler om barn og familieliv, det treffer ikke helt meg og mine interesser.

Når var du lei deg sist? 

Da jeg måtte si hade til Morten på flyplassen  🙁

Hvem tenker du på akkurat nå? 

Morten <3 Jeg vurderer å ringe å vekke han, sik at han ikke ødelegger døgnrytmen sin helt mens han er på juleferie, haha! Morten er tidens b-menneske, så om ingen vekker han så sover han gjerne til 12-14.

Hvem var den siste du hadde sex med? 

Det er vel kanskje ingen hemmelighet?

Liker du utseendet ditt? 

Ja, det gjør jeg. Jeg har selvfølgelig mine ting som alle andre, men alt i alt så er jeg fornøyd med hvordan jeg ser ut.

Hva er det mest ulovlige du har gjort? 

Det må vel kanskje være å bruke fake legg på utesteder da jeg var yngre? haha.

Hva har du til bakgrunnsbilde på pcen din?


Hahaha veldig idyllisk!

Hva er ditt favorittsted? 

Den siste tiden har jeg begynt å like steder der jeg har tilknytting til, om det gir mening? Det er ikke nødvendigvis plassen jeg liker, men menneskene og det jeg har rundt. Jeg må derfor si New York, Los Angeles…… wait for it!!!! TROMSØ og Bodø. Jeg vet ikke hva som har skjedd med meg den siste tiden, men jeg har virkelig begynt å elske Nord-Noge.

Hvor mye penger bruker du på deg selv i måneden? 

Det varier veeeeldig. Er jeg i utlandet kan jeg bruke en del, men er jeg bare hjemme er det svært sjeldent at jeg shopper.

Hvilke mennesker har vært med å utvikle deg til den du er i dag? 

Det er jo helt klart mamma med tanke på at hun har oppdratt meg og vært der for meg så lenge jeg har levd. Utenom henne vil jeg dra frem hendelser, for jeg vil absolutt påstå at pappas død og Utøya har formet meg til den jeg er i dag, både på godt og vondt. Så har selvfølgelig alle menneskene jeg har hatt nær kontakt med gjennom livet vært en del av det de også.

Stoler du lett på mennesker? 

Ja, alt for lett. Jeg er en sånn person som kan åpne meg veldig fort, noe som ikke alltid er positivt.

Hva motiverer deg til å blogge hver eneste dag? 

Dere og behovet jeg har for å uttrykke meg. Jeg elsker å skrive.

Hva skal du spise på julaften i år? 

Jeg har aldri spist vegetarmat på julaften før, så jeg er faktisk helt blank. Er det noen av dere som har noen gode ideer?

Kunne du ha tilgitt utroskap? 

Ja, det tror jeg. Jeg kommer sikkert til å bli upopulær nå, men alle mennesker kan gjøre feil. Hadde Morten feks hatt et forhold til en annen jente, eller vært med noen flere ganger så hadde jeg aldri tilgitt det. Er det noe som gjentar seg så er det jo ikke lengre en feil, men et valg.

Hva liker du best? Langt eller kort hår? 

Langt helt klart, men jeg trives med kort også.

Har du et favoritt-sitat? 

Sykt klisje, men “det ordner seg alltid”.

Har du hatt en sugerdaddy? 

Nei, det har jeg ikke.

Var du smart da du gikk på ungdomsskolen? 

Jeg vil si at jeg var midt på treet.

Hvilke venner har du hatt lengst? 

Det må nok være alle vennene jeg har her i Tromsø.

Hva er det rareste spørsmålet du har fått på bloggen? 

Det må nok være da jeg ble spurt om jeg kunne sende bilde av tærne mine 🙂

Har du noen gang vært innlagt på sykehus? 

Nei, det har jeg heldigvis ikke. Bank i bordet!!!!!

Hvilke uvaner har du? 

Det må være at jeg elsker å sitte våken til langt på natt, noe som ikke passer med en hverdag der jeg burde stå opp tidlig.

18 kommentarer

18 thoughts on “DE PRIVATE SPØRSMÅLENE

  1. Heihei! Dette blir min første jul som vegetarianer, og jeg har endelig funnet ut hva jeg skal spise😍 jeg har kjøpt formbar farse fra Anamma som jeg tiner opp, så tilsetter jeg muskat, nellik og ingefær-krydder og former de til «kjøttkaker», for deretter å brune de i panna. Når det er gjort legger jeg de på et stekebrett og tar en smørklatt oppå og steker de i ovnen i en halvtimes tid. Det ble kjempe godt! Ved siden av har jeg poteter, brun saus, grønnsaker og tyttebærsyltetøy👏🏻👏🏻

  2. Hei Sofie! <3
    Har du tips til hvordan man fjerner vippeextensions selv? Har ikke lyst å miste alt for mange av mine egne. Vippene er rimelig stygge for øyeblikket, og hun jeg tok med er på ferie så får ikke dratt å fått de fjernet..

    1. Jeg drar de bare av, noe som IKKE er bra for vippene. Jeg vil anbefale deg å dra til en salong som kan fjerne om du ønsker å spare vippene dine. Du kan gå til alle salonger for å få det fjernet, og det tar bare noen minutter <3

      1. Du lager hjemmelaget❤️ Bare søk på oppskrift ❤️lurer på hvor du har kjøpt den «julesokken» til Celine med leker og godis?❤️

  3. Jeg vil absolutt anbefale veggisterkaker!
    Og nøttestek, som nevnt over. Du finner nok litt forskjellige oppskrifter på nettet så anbefaler å finne den oppskriften som eventuelt passer best for deg.
    God jul, vakre Sofie. <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *