E N D E L I G

Categories Blogg

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Herreguuud se så unge Morten og jeg så ut her. Har vi virkelig forandret oss så mye på 1,5 år? haha

I dag er det endelig mandag, noe som vil si at jeg reiser hjem til Tromsø. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye jeg gleder meg til “ferie”, familie og ikke minst Celine. Det kribler i magen min bare ved tanken på at jeg endelig skal få se lille babyen min igjen. Jeg reiser ikke før i kveld, så jeg satser på at disse timene vil gå fort.

Det eneste som er kjipt med å reise hjem er at Morten og jeg ikke kommer til å se hverandre på veldig lenge, men vi har vel kanskje bare godt av å savne hverandre litt. Vi har enda ikke klart å finne ut hvor vi skal feire nyttårsaften, så det vil bli spennende å se hvor vi vil ende opp i år. Det står mellom Trondheim og Oslo, men jeg tror nok at vi mest sannsynlig vil befinne oss i Trondheim dette året. Jeg møter ikke vennene mine der så alt for ofte, så det hadde vært så kos å gå inn i et nytt år sammen med dem ♥

Jeg tenkte forresten jeg skulle tipse alle dere som synes det er flaut å dra på kondomeriet om noe veldig genialt. Jeg har forstått det sånn at det er mange som ikke vet at det ikke bare er klær som selges på Nelly? Dere kan også få tak i produkter som selges på kondomeriet og apoteket som mange kanskje synes er pinlig å kjøpe. Jeg har aldri hatt problemer med det selv, men jeg har noen venninner som ikke alltid synes det er like kult. Det er jo verdens mest naturlige ting, men jeg kan forstå at andre føler det annerledes enn meg. Det eneste jeg ikke liker å kjøpe er graviditetstest, for jeg er alltid livredd for at noen skal se meg å begynne å spekulere om jeg er gravid eller ikke, det er bare stress… haha

Vibrator. HER / HER / HER

Kondom. HER / Glidemiddel. HER / HER

5 kommentarer

5 thoughts on “E N D E L I G

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *