DE TINGENE DU IKKE VET OM MEG

Categories Blogg

1. Jeg gikk på Steinerskolen i Tromsø i ca et år.

2. Jeg laget en falsk profil på MSN for å snakke med en gutt jeg var forelsket i. Det kjipe var at han ble forelsket i noen som ikke eksisterte, og da han fant ut at det var meg så snakket han aldri til meg igjen haha.

3. Jeg takler ikke føtter, og tar lett til tårene om noen tar bena sine på meg. Jeg vet ikke hva det er, men det er noe som er så grusomt ekkelt med føtter og tær at jeg virkelig ikke kan beskrive det. Dramaqueen? Yess

4. Min største drøm er å en dag starte et shelter for hjemløse dyr i utlandet. Jeg tuller ikke når jeg sier at det er drømmejobben min, og jeg vet at jeg kommer til å fokusere 100% på det en gang i fremtiden når jeg har nok kapital til å starte opp.

5. Jeg har alltid sagt til dere at jeg har hatt tre kjærester, men sannheten er at jeg egentlig har hatt 6 stykker 😂 Det er bare at tre av forholdene mine var så kortvarige, og jeg var så ung at jeg ikke vil regne det som et seriøst kjæresteforhold den dag i dag.

6. Jeg spiller to mobilspill hver eneste dag, og det er Ludo og Coinmaster.

7. Jeg har en stor drøm om å reise til Maldivene og Bahamas, og skal få kommet meg dit med engang verden tillater det. Jeg er ikke en av de som skal spare Maldivene til bryllupsreisen min, det orker jeg virkelig ikke å vente på. For alt jeg vet så gifter jeg med ikke en gang, og da hadde det vært utrolig kjipt å ikke ha reist dit for at jeg ventet på at noen skulle fri til meg haha.

8. Jeg har skrevet 3725 blogginnlegg, og det har blitt lagt igjen 50152 kommentarer på bloggen min. Det er sykt å tenke på.

5 kommentarer

5 thoughts on “DE TINGENE DU IKKE VET OM MEG

  1. Vil tipse deg om et utrolig koselig å fint program som heter Amanda to the rescue. Hun redder dyr med spesielle behov, adopterer de bort til familier, betaler for operasjoner, vaksiner og hjelper hjemløse dyr i alle mulige situasjoner.

    Du kan se det på animal planet eller D play. Hun bor i USA og driver eget foretak 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *