DE TINGENE JEG ER TAKKNEMLIG FOR

Categories Blogg

Jeg har prøvd så langt det lar seg gjøre å kun fokusere på de positive tingene dette året, for jeg vet at jeg mest sannsynlig ville gått på veggen om jeg skulle brydd meg for mye om alt det som skjer rundt meg nå. Selv om det har vært så utrolig mye kjipt som har skjedd det siste året, så har det også vært mye fint som har skjedd meg. Jeg tenkte derfor at jeg skulle dele en liten liste over de tingene jeg er takknemlig over ❤️

  • Jeg har blitt kjent med så mange fine og ikke minst herlige mennesker i Tromsø, som jeg virkelig ikke kunne vært foruten. Jeg er bare så takknemlig for alle de nye bekjentskapene jeg har fått, og jeg føler meg så ekstremt heldig som har så mange fine mennesker i livet mitt.
  • Jeg har blitt mye mer trygg og selvsikker, og jeg har fått en motivasjon som jeg aldri har hatt før. Jeg vet at jeg kan få til absolutt alt jeg bestemmer meg for, og jeg digger at jeg endelig har kommet dit at jeg vet min verdi og hvor jeg skal.
  • Jeg har Celine i livet mitt <3 Jeg tror ikke dere forstår hvor mye jeg elsker den rare skapningen der.
  • Jeg skal om ikke så alt for mange måneder fortelle dere om prosjektet mitt som jeg har jobbet med i snart et år!!!
  • Jeg føler at jeg har klart å levere relativt OK innhold på kanalene mine, til tross for at det kanskje ikke har skjedd så mye spennende dette året.
  • Jeg har spart MASSE penger på å ikke kunne reise det siste året, så de pengene har gått rett inn på sparekontoen 😂
  • Jeg har kjøpt meg drømmebilen min, noe jeg selv synes er ganske kult.
  • Jeg har kommet inn i gode treningsrutiner, og elsker hvor mye glede jeg får ut av treningen min. Jeg kan virkelig ikke vente til snøen kommer 100% tilbake sånn at jeg kan begynne å stå på langrennski igjen.

Hva er du takknemlig for? 

1 kommentar

1 thought on “DE TINGENE JEG ER TAKKNEMLIG FOR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *