NOEN FUN FACTS OM MEG

Categories Blogg

❤️ Planen min var alltid å søke meg inn på politihøgskolen, men etter Utøya så fant jeg fort ut at det ikke var noe for meg mer. Egentlig litt synd, for jeg tror at jeg kunne gjort det ganske bra 😎😂

❤️ Jeg har hatt kjærlighetssorg en gang, og den varte i nesten 3 år.

❤️ Jeg har skrevet blogg siden 2009, men mine tidligere blogger har jeg slettet. Min første blogg het faktisk www.sofieeec.blogg.no

❤️ Jeg knytter meg veldig fort til mennesker, og er nok derfor jeg mest sannsynlig har hoppet fra forhold til forhold. Jeg blir veldig fort forelsket om jeg er mye sammen med en person som jeg liker godt. Nå har jeg heldigvis fått så dilla på singellivet, så det skal mye til før jeg knytter meg på den måten igjen.

❤️ Jeg tuller ekstremt mye, samtidig som at jeg kan være ganske “frekk” mot menneskene jeg virkelig bryr meg om. Det høres kanskje helt fucka ut, men i vennegjengen min så viser vi kjærlighet med å være spydig mot hverandre. Sekundet jeg begynner å kaste kommentarer rundt meg, så kan du være sikker på at jeg har blitt glad i deg 😂

❤️ Jeg er veldig utadvendt, samtidig som at jeg kan være ganske sjenert. Jeg har aldri hatt problemer med å bli kjent eller ha en samtale med nye mennesker, men er det for eksempel veldig mange samlet på et sted så kan jeg fort bli veldig usikker.

❤️ Sommeren 2016 satt bestevenninnen min og jeg hjemme hos henne å drakk, noe som endte med at vi sendte inn en søknad til Paradise Hotel. Vi tok i tillegg drøye bilder i sengen til foreldrene hennes som vi brukte i søknaden min. Jeg ler enda av å tenke på det, men jeg fikk jo mye ut av at vi skulle tulle litt 😂

12 kommentarer

12 thoughts on “NOEN FUN FACTS OM MEG

  1. Artig at nå som Martine Lunde har seier om politi… Så skal du også Plutselig ha en drøm om det og skrive om det. LOL

    1. Altså, Sofie har finere kropp enn 80% av Norges befolkning. Om rompa hennes ikke faller helt i smak hos deg, så tror jeg hun kan fint drite i det.

      Marianne.

  2. Pleier aldri kommentere!! Men nå syntes jeg ikke du skal begynne å kommentere om rumpene til andre her!! Sofie er perfekt akkurat som hun er!! Plager meg at noen skal prøve å trykke andre ned bare pga misunnelse. Stå på Sofie ❤️ Du er fin AKKURAT som du er❤️

  3. Hvordan kom du deg over den personen? Jeg har hatt kjærlighetssorg j 2,5 år og gjort alt det «riktige» man skal for å komme seg over noen. Sitter fortsatt her stuck på samme sted

    1. Jeg tok tiden til hjelp (det tok laaang tid), skrev ned lister om hvorfor det tok slutt, minte meg selv på alle de negativene sidene hans (upsi)😂. Selv om det kanskje høres litt slemt ut, så hjelper det som bare det! Ofte når man har kjærlighetssorg og savner noen så fokuserer man kun på det som var positivt med forholdet, og gjerne glemmer alle de grunnene til at det ikke funket. Skriv ned en liste med alle de grunnene til at det ikke funket, og hver gang du savner han så leser du den listen. Lykke til ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *