DE TINGENE JEG ER TAKKNEMLIG FOR

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly


Genseren er fra mamma / Bukse. HER / Sko. HER

🖤 Jeg er så takknemlig for at jeg har mulighet til å reise og oppdage verden. Jeg tuller ikke når jeg sier at det er ingenting som gjør meg mer lykkelig, og jeg er bare så glad for at jeg har muligheten. På grunn av økonomi så reiste ikke jeg til utlandet før jeg var 18 år gamle med penger jeg hadde spart fra min daværende jobb. Jeg husker enda hvor lykkelig og stolt jeg var, da jeg hadde drømt om det i veldig mange år. Jeg er en rastløs sjel, og jeg er skikkelig redd for å ikke oppleve nok.

🖤 Jeg er takknemlig for at familien min, Celine, vennene mine og jeg er frisk. Det er ingen selvfølge, og det er viktig å noen gang minne seg selv på å være litt takknemlig for de tingene vi kanskje tar som en selvfølge.

🖤 Selv om jeg noen ganger kan føle at jobben min kan være litt for mye å håndtere og takle, så er jeg veldig takknemlig for alt jeg har i dag. Jeg er stolt over hvor langt jeg har kommet meg og hva jeg har klart å bygge opp. Jeg er også så takknemlig for alle de fantastiske menneskene jeg får møte gjennom denne jobben. Tenk at jeg har så mange som trykker seg inn her hver enste dag, dere er virkelig de aller beste.

🖤 Det er nok både positiv og negativt, men jeg er veldig takknemlig for at jeg har så lett for å tilgi andre. Jeg er glad for at jeg ikke er en sånn person som går å bærer sinne eller irritasjon over lengre tid, og ikke klarer å la noe gå. Jeg er ikke langsint, og klarer å se det beste i menneskene rundt meg istedenfor det verste. Alle driter seg jo ut i ny og ne, og om du skal da skal ha vanskeligheter for å tilgi menneskene du har i livet ditt, så skal du være ganske forsiktig selv med å gjøre feil.

🖤 Jeg er takknemlig for at jeg har fått være med på to sesonger av Bloggerne. Dere får bli kjent med meg på en måte dere aldri hadde gjort gjennom bloggen og YouTube. I tillegg til at jeg har fått møte så mange fantastiske mennesker <3

🖤 Det høres kanskje litt rart ut å si, men jeg er takknemlig for at en av mine første kjærester ikke alltid behandlet meg så bra. Selv om det var utrolig vondt akkurat der og da, så fikk jeg lære hvordan jeg virkelig ikke ønsket å ha et forhold. Jeg fikk erfare hva man skal godta og ikke, og jeg innså vel at selv om du virkelig elsker noen, så er det ikke en selvfølge at vedkommende elsker deg tilbake. Det var en veldig vond, men samtidig viktig lærepenge å ta med seg videre.

6 kommentarer

6 thoughts on “DE TINGENE JEG ER TAKKNEMLIG FOR

  1. Hva tenker du om dine bloggkollegaer som snakker og skriver engelsk på Instagram? Er det ikke kleint? 😅

    1. Kleint? Det er jo genialt. Det er så typisk nordmann å mene at alt som ikke er “normalen” er kleint, rart eller teit. Ønsker man å vokse så er det jo bare smart å snakke/skrive engelsk. Jeg har selv sluttet å følge mennesker jeg egentlig synes er interessant for at de har skrevet på et språk jeg ikke forstår. Hadde jeg vært kjempegod i engelsk så hadde jeg gjort det selv 😀

  2. Enig med deg! Det er også bedre å si unnskyld en gang for mye enn for lite. Better safe, than sorry! Jeg lever litt etter det! Det er så viktig å minne seg selv på dette med takknemlighet innimellom.Man må virkelig väre takknemmlig for hver fine dag man får! <3 Klem! <3

  3. Ikke takknemlig for Morten? Bare spør, siden han ikke var nevnt:) no hate. Elsker bloggen din «3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *