MINE “UPOPULÆRE” MENINGER

Categories Blogg

Ps: Grunnen til at jeg skriver “upopulære” er for at jeg føler at alle upopulære meninger egentlig ikke er så upopulære, haha.

De som reiser seg med engang flyet har stoppet
Jeg forstår ikke hvorfor noen på død og liv skal kaste seg ut av setet med en gang flyet har stoppet? Jeg forstår de som må stresse videre til et annet fly, men alle dere andre kan jeg virkelig ikke forstå meg på. Jeg kunne ha forstått det om det var slik at du fikk gå av flyet med en gang, men du må jo vente like lenge som alle oss andre. Bagasjen kommer jo heller ikke med det første, så med mindre du ikke bare har håndbagasje så stresser du faktisk ut av flyet for å stå å henge ved bagasjebåndet?? haha

Sushi er ekkelt 
Egentlig så føler jeg meg ikke så alene på akkurat denne med tanke på at 80% av de som spiser Sushi måtte lære seg å like det. Jeg føler nesten man er tilbake til ungdomsskolen der det var kult å snuse, og alle kidsa tvang seg selv til å like snus for å være en av de “kule”. Det er liksom så populært å spise Sushi, noe jeg ikke kan forstå da det virkelig ikke smaker godt og lukter som oppkast.

Folk som synger er det verste
Det hjelper ikke om du er flink til å synge eller ikke, jeg får seriøst vondt i magen hver gang jeg er sammen med noen som konstant synger. For det første så er det utrolig kleint, for hva skal man si? og for det andre så er det bare stressende. Jeg har aldri likt musikaler heller, så det er bare et eller annet med meg og mennesker som synger. La oss ikke glemme de som skal begynne å dra frem gitaren fra syvende klasse på nach, HJELP.

 Mennesker som skal fortelle andre hvordan de skal leve
Det er faktisk ikke noe som irriterer meg mer enn mennesker som skal fortelle andre hvordan de skal leve sitt liv. Har du ikke nok med ditt eget liv? Og hvordan i alle dager kan du egentlig tro at du vet mer om et annet menneske enn hva de vet om seg selv? Jeg klarer bare ikke mennesker som er sånn “gjør sånn, hver sammen med han, flytt dit, gjør det slutt, begynn på studier, få deg den og den jobben” ARGHHH

Masete butikkansatte
Nå har jeg vært ansatt i butikk selv å vet at sjefen elsker at du er som en klegg på kunder, men det er virkelig noe av det mest irriterende og hovedgrunnen til at jeg nesten aldri kjøper noe i butikk mer. Det er greit å spørre om noen trenger hjelp etter noen minutter inne i butikken slik at kunden føler seg sett, men la oss få litt pusterom også. Jeg blir seriøst stresset om den ansatte i butikken kaster seg over meg sekundet jeg ankommer butikken.

Jeg vil veldig gjerne høre dine upopulære meninger. TELL ME!! <3 

11 kommentarer

11 thoughts on “MINE “UPOPULÆRE” MENINGER

  1. Jeg er veldig enig med deg. Men akkurat den med å stresse ut av fly ~ kan ha mange årsaker. Jeg foreksempel har helt vilt flyskrekk, og de få gangene jeg får meg opp i ett fly, er det en stor lettelse å endelig lande, og kunne komme seg av flyet så fort som overhode mulig. Jeg vet at jeg ikke kommer noe fortere ut enn andre, men å sitte rolig og vente ~ gjør situasjonen bare enda værre 🙂

  2. Smalltalk på mobil/sms. Hater det! “Hva gjør du på da? Jeg holder på med middagen, kjøttkaker i dag. Du da?” Aaaarrgh! For et unødvendig mas😫

  3. Helt enig i alt dette! Hadde en irrirrende kompis som likte meg mens jeg hadde fått samboer😖 Han ringte å sa jeg burde teste singellivet å sendte meldinger når jeg fjernet blokkering to år etter.. Pluss en venninne som alltid skrev til meg at jeg kunne få meg bedre, bare etter en krangel med kjæresten.. hadde også en venninne som ville synge konstant i mitt samvær.. turte aldri å si at det gjorde meg ekstremt ukomfortabel..Hun synes selv hun var flink og la ut masse sangvideoer på instagram😂🙈

  4. Er så enig med deg i forhold til masete butikk ansatte. Greit at de spør engang om jeg trenger hjelp, men helst ser jeg ikke at de spør heller uten at jeg spør de.Men hvis de er masete så drar jeg sjelden innom butikken. Føler nesten på at jeg må kjøpe noe og det “presset” orker jeg ikke.

  5. Mennesker som prater og prater om seg selv i ett strekk og ikke har selvinnsikt i det heeele tatt! Jegblirsåååslitenihodet! Selvopptatte much??? ARRRRG! 😉 Klem til deg fine! <3

  6. En av mine sterkeste upopulære meninger, er at man kan ikke si at man er glad i dyr, og likevel spise kjøtt og gå med pels. Da må man heller si at man er glad i KJÆLEDYR.

    En annen ‘upopulær’ mening innen samme tema; å være imot pelsindustrien og fortsatt spise kjøtt (eller omvendt), blir for dumt . Ja jeg vet ingen kan gjøre alt, men uansett, i mine øyner er det faktisk totalt krise at vi mennesker ikke ser på dyr som levende vesener med følelser og bevissthet. Heldigvis er det mye endringer pågang i verden og mange går mer og mer bort fra kjøtt🍁🥰

    Ha en fantastisk helg, fine fine vesen !

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *