DE TINGENE JEG GLEDER MEG TIL Å GJØRE I SEPTEMBER

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Biker HER / Lik jakke HER (40% rabatt)

🌸 Nyte min aller siste uke i Oslo sammen med gode venner, digg mat og hyggelige opplevelser. På fredag skal Nora og jeg spise på Village Tandori, på lørdag skal jeg på Brunch sammen med Martine og co og på søndag skal Fredrik og jeg begynne å kjøre flyttelasset fra min leilighet til hans. Jeg har med andre ord mye hyggelig å se frem til denne uken, og jeg gleder meg bare til å tilbringe masse tid sammen med de fineste vennene 💕 Shit så heldig jeg er som har SÅ mange fantastiske mennesker i livet mitt.

🌸 Selv om jeg lever for sol, blå himmel og lys så synes jeg høsten også er veldig hyggelig. Jeg synes høstklær er så mye finere enn sommerklær, og jeg elsker å kunne kle meg opp i strikkagensere, skjerf og høye boots. Det er jo heller ikke noe som er mer hyggelig enn å sitte inne på regnværsdager med tente lys, god mat og film. Kjenner jeg meg selv rett så kommer nok den alt for single meg til å savne å ha kjæreste i de kommende månedene, men det kommer ikke til å endre noe som helst!!! Jeg skal for første gang i mitt liv være helt hundre prosent singel i LA og New York, og date MASSE MASSE!! Jeg vet ikke hvorfor jeg synes det høres så gøy ut å være på date i utlandet? Kanskje for at det er noe annerledes og ikke minst nytt? Uansett frem til poenget, jeg gleder meg til hyggelige høstkvelder hjemme på sofaen.

🌸 Jeg skal starte på mitt aller største prosjekt hittil i min karriere. Det er virkelig en drøm som går i oppfyllelse, og jeg gleder meg SÅ mye til å kunne dele denne nyheten med dere 😍 Jeg er bare så spent på tilbakemeldinger og hva dere faktisk tenker om dette, for alt jeg vet så kan det jo være at dere misliker det 😂

🌸 Nå som jeg endelig skal få rævva mi til Tromsø, så skal jeg være mye flinkere til å tilbringe tid sammen med familien min. Jeg har ikke bodd der siden jeg var sånn 13 år gammel, så jeg skal ikke akkurat skryte på meg at jeg har vært så flink til å reise hjem og prioritere de som bor der. Jeg gleder meg derfor til å tilbringe mer tid sammen med besteforeldre, søsken, tantebarn og resten av familien.

🌸 Jeg skal for første gang i mitt liv utforske Tromsø, noe jeg egentlig aldri har tatt meg tid til eller hatt interessen for. Det tok meg mange år før natur begynte å fascinere meg, og jeg har egentlig aldri brydd meg noe særlig om omgivelsene rundt meg. Det kan nok være for at jeg er vokst opp med det, og har på en måte bare blitt vandt til det? Jeg gleder meg derfor til å utforske miljøet rundt meg. Sandra og jeg har planlagt to turer i September, der vi skal til Sommarøy og Blåisvannet. Om du ikke har hørt eller sett noe fra disse stedene før, google it! Det er såå nydelig der, så jeg gleder meg til å skape mye bra og kanskje litt annerledes innhold fremover 😍

🌸 Det er jo ingen hemmelighet at jeg kommer til å få en veldig annerledes hverdag fremover, men jeg kjenner jeg gleder meg til denne utfordringen. De siste årene har jeg blitt veldig flink til å styre hvordan jeg ser på ting, og har lært meg å finne det positive i alle situasjoner. Det høres kanskje klisje ut å si, men det er så viktig å jobbe med tankegangen vår og hvordan vi håndterer nye situasjoner som kan virke utfordrende. Jeg har jo vært veldig negativ til Tromsø, men det er jo tross alt et valg jeg tar hundre prosent selv. Jeg gjør dette for at jeg har noe større og bedre i vente, og i tillegg til at jeg får tilbringe mer tid sammen med de menneskene jeg bryr meg aller mest om ❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “DE TINGENE JEG GLEDER MEG TIL Å GJØRE I SEPTEMBER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *