DE TINGENE JEG HUSKER BEST FRA BARNDOMMEN MIN

Categories Blogg

Alle bildene er tatt fra www.google.com

Nokia: Min aller første mobiltelefon var denne Nokiaen. Den var faktisk få fancy at man kunne bytte utseendet på den, så jeg hadde en knallgul en med smiley på baksiden.

Jeg husker enda hvor stolt jeg var da jeg fikk denne, og hvor gøy det var å eie sin helt egen telefon. Skal vi sammenligne med Iphone som kidza får nå virker det jo som at jeg vokste opp under steinalderen.

Timon & Pumba: Det virker som det bare var jeg som spiste Timon og Pumba is, for det er seriøst INGEN av vennene mine som husker denne isen. Jeg elsket den som barn, spesielt siden den var med gelefigurer som lignet på insekter. Er det en is jeg skulle ønske kom tilbake så er det denne, for den var såå god.

Datadyr: Jeg husker enda da jeg fikk mitt aller første datadyr. Jeg tror dessverre ikke at jeg klarte å holde den i livet mer enn et døgn, men det var likevel så morsomt. Jeg gikk med den over alt, og viste stolt frem datadyret mitt til alle vennene mine.

Gameboy: Jeg var skikkelig spilleavhengig da jeg var barn, og hadde med meg gameboyen min over alt.

Furby: Jeg kan ikke forstå hvorfor disse rare skapningene ble så populære, for de gjorde virkelig ingen nytte for seg utenom å være litt skummel?

Discman: Ikke alle vokste opp med Spotify eller telefon der du kunne laste ned en app for å høre på musikk, så vi måtte ha med oss denne herligheten hvor enn vi gikk.

Bratz: Jeg tror ikke dere forstår hvor mye utstyr jeg hadde til Bratz og hvor avhengig jeg var av det. Det var en jul jeg hadde ønsket meg det av absolutt alle, så jeg fikk sånn 10-15 forskjellige dukker. Jeg hadde også babyer, dyr, bil, klær, hus and you name it.

Husker du noe av dette? Eller er det noe annet du husker fra din barndom?<3

12 kommentarer

12 thoughts on “DE TINGENE JEG HUSKER BEST FRA BARNDOMMEN MIN

  1. Det var nå jeg følte meg skikkelig antikk.
    Jeg husker de svarte telefonene med dreieskive…hehehe. 🤣

    Men ok, alle de tingene du husker, var og er fremdeles i huset. Mine barns saker, og barna er voksne og noen har barn selv.Både Furby, et lass tamagotchier, Bratz, osv. Tamagotchiene måtte jeg gå rundt med i lommen og passe på dem mens de to eldste var på skolen. Nåde meg om datadyrene døde eller fikk dårlig stell og ble monster. Selv på bytur med barnevogn var de datadyrene med.

    Lurer på hvordan min generasjon overlevde oppveksten uten alle disse fancy tingene?

  2. Hadde akkurat den tlf sjøl😅Den isen å Tamagotchiene huske æ godt😀
    Huske bufflalo sko, gogos, Adidas buksa me knapper, msn og de leskedrikkene kjeft,tl klubben 🙈

  3. Åååå, Timon og Pumba is!😍 Merkelig dette der, for det er ingen av mine venner heller som husker den isen🤔

  4. Åå Timon og Pumba isen var den beste! Vet ikke om du husker dalmatiner isen også? En sitronis på pinne med brune flekker som smakte cola 😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *