DE TINGENE JEG IKKE HAR FORTALT DERE

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Lignende jakke HER / Veske HER / Boots HER / 22% RABATT PÅ HELE NELLY NÅ!!! ❤️❤️

❤️ Jeg tror på at alt skjer av en grunn, og at det er en mening bak alle menneskene du møter. Jeg føler på en måte at livet allerede er planlagt for oss, og at vi selv er med på å forme det på vår måte med valgene vi tar.

❤️ Jeg tror på at man alltid vil ha en person som vil være ekstra spesiell for deg, uansett om han eller henne ikke er i livet ditt mer. Det vil være en person du aldri helt vil glemme, og fortsette å tenke på uansett hvor mange år det går. Selvfølgelig går livet videre, men på en eller annen måte vil de alltid være der.

❤️ Jeg er sikker på at karma eksisterer, og at du får tilbake det du gir. Er du en kjip person som får andre til å føle seg dårlig eller om du behandler menneskene rundt deg på en kjip måte, så vil du en eller annen gang få det tilbake. Samme som at jeg tror at om du behandler andre bra, så vil du også få det tilbake. “How people treat you is their karma; how you react is yours.” – Wayne Dyer

❤️ Jeg kan bli lettere irritert om ting ikke går min vei, og jeg har aldri vært redd for å si det jeg mener (spesielt ikke om jeg blir urettferdig behandlet). Jeg lar ofte følelsene styre meg, og har ikke helt lært meg å vente med å si noe til ting har roet seg. Jeg vet at mange kan synes at jeg er for streng og vanskelig, men jeg gir meg ikke på de tingene jeg føler er rett.

❤️ Jeg er en ekspert på å overtenke, og om jeg har gjort noe jeg har vært redd for at noen har reagert på så kan det plage meg i flere dager. Det er ikke så mange helger siden jeg våknet opp med fylleangst, og den ga seg ikke før EN UKE senere. Klarer jeg først å kjøre meg selv i det sporet, så kan jeg være stuck i flere dager.

7 kommentarer

7 thoughts on “DE TINGENE JEG IKKE HAR FORTALT DERE

  1. Du virker veldig lite smart.
    Lite smart antrekk i november måned, og lite smart vise bilnummerene på bilene i hallen…
    Lite gjennomtenkt.

    1. åh herregud, det har da ingenting å si, altså bilskilt er ikke no farlig å vise frem mange som ser de ute på veien uansett. Og antrekket var veldig fint, spiller da ingen rolle om det er november, hu går i akkurat det hu vil.

    2. Snakk om og vær idiot, mer idiot finnes det ikje og bli.. “meg vel”, va no også ett navn og bruke.. hoff.

  2. Føler den samme om alt her, hehe! 😉 Den overtenkingen suuuger! Huff! Ha en fin dag, fine! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *