SEKS TANKER OM ALT OG INGENTING

Categories Blogg

☁️ Jeg synes det er litt morsomt hvordan vi bloggere alltid har blitt beskyldt for å drive med clickbait når avisene er hundre ganger verre!? Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte da TV2 hadde valgt å bruke bilde av Morten og MEG!?!? i en artikkel der HAN forteller at han har fått seg en ny kjæreste? Er det bare jeg som synes det er utrolig spesielt? 😅

☁️ Er det mulig å si at jeg har hatt det beste, men samtidig verste året? Det er ingen hemmelighet at det har skjedd mye det siste året for min del, og starten på 2020 var helt jævlig om jeg skal være ærlig med dere. Samtidig så føles det ikke ut som at det har vært noe annet enn corona, skogbranner, terror og annet dritt som har skjedd dette året. Jeg kan ikke huske at det har vært noen andre år det der har skjedd så mye på en gang, og for å være ærlig så gleder jeg meg til vi er helt ferdig med 2020. SAMTIDIG som at jeg virkelig hater dette året, så elsker jeg det også. Jeg vet at det ikke gir noe mening det jeg sier nå, men det har skjedd så mye fint på privaten og jobbmessig dette året. Jeg har tjent bedre, jeg har fått en helt fantastisk jobbmulighet, jeg har blitt singel og jeg fikk noen fantastiske måneder i Oslo. Det har skjedd mye bra, samtidig som at det har skjedd mye som har vært kjipt. Jeg har derfor et skikkelig hat/elsk forhold til dette året 😂 Er jeg alene??

☁️ Jeg har allerede kjøpt adventskalender, julebrus og ser på julefilmer hehe. Jeg har aldri vært en sånn person som føler at jeg har måtte vente til 1 desember, og la oss heller ikke glemme at jeg hadde pyntet leiligheten til jul på denne tiden i fjor. Jeg elsker julen, og for min del kunne den gjerne startet i november.

☁️ Julie, Elise og jeg skulle egentlig reise til New York dette året for å feire jul. Jeg har alltid hatt lyst til å oppleve en skikkelig amerikansk jul 🥺 De går alltid all in på feiringer, og det hadde virkelig vært en drøm å fått prøve noe helt nytt. Vi skulle leie oss en leilighet, kjøpe julegaver og strømper til hverandre. På nyttårsaften hadde vi tenkt å booke oss inn på The Plaza for å få litt av “home alone” opplevelsen. Visste dere at man kan bestille nøyaktig den samme roomservicen som Kevin gjorde?? Jeg får bare krysse fingre og tær for at jeg får gjøre det neste år.

☁️ Åååh som jeg elsket det nye håret mitt. Som dere vet så har jeg vært veldig lei av å ha platinablondt hår, så det føltes godt med en litt mer “voksen” forandring. Det er også deilig å slippe å måtte farge etterveksten annenhver uke (jada en liten overdrivelse).

☁️ Er det bare jeg som har gitt opp dating i 2020? Jeg prøver på nytt på denne tiden neste år når vi forhåpentligvis slipper å tenke på avstand, corona og smittevern 😂

9 kommentarer

9 thoughts on “SEKS TANKER OM ALT OG INGENTING

  1. Sååå enig! Fy, søren som det drives clickbait av aviser o.l! Oh, Lord, haha! Det kan sikkert virke litt rart at du har det værste OG det beste året… Men det som har vært bra for deg, veier kanskje mer enn det som har vært dritt? Det er jo sååå bra! Det viser bare at ALT trenger ikke å gå til helv… seg om noe gjør det. Yeeei! 😀 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *